Dobrý den,
pokud jste otevřela spor, šlo tam psát česky? To je divné, když to najde neanglická slova (např. plaese místo please), tak to hlásí chybu.
Jestli je tedy otevřený spor, tak hned pod tou tabulkou, kde je červeně částka, je řádek, kde přehledně vidíte “kdo co řekl”. Takže jestli tam máte jen Buyer a na řádku vypsanou Vaši žádost o vrácení peněz, tak prodejce neodpověděl. Pokud neodpoví do 5ti dnů (lhůta ve sporu vyprší), tak se Vám peníze vrátí ihned zpět na účet, nic nemusíte dělat, nikam psát.
Když prodejce odpoví, tak tam přibyde řádek Seller a jeho vyjádření ke sporu:
a) buď částku potvrdí a spor ze zavře, peníze putují k Vám
b) částku poníží a cca 14 dnů máte na odpověď, abyste mu odpověděla
c) žádost zamítne a nabídne 0 US zpět
U možnosti b) i c) mu můžete opět odpovědět (Modifikace sporu) – spor kompletně vyplníte znovu, potvrdíte a do původního sporu se přidá další řádek, bude tam tedy Buyer – Seller – Buyer.
Když i na podruhé zamítne nebo nabídne částku s kterou nesouhlasíte, kliknete na Eskalovat a spor se odešle Aliexpress týmu. Pak už jen čekáte na jejich vyjádření (cca 3-10 dnů). Do zpráv pod objednávkou/sporem pravděpodobně Aliexpress nevidí, takže co uvedete do sporu + důkazy (fota, video) budou posuzovat.