Dobrý den, při kontrole zboží jsem narazila na tento status objednávky. Co to prosím znamená? Objednávka je zaplacená, mám to tedy nějak řešit? Zrušení je datováno k 1.7., ale email mi do dnes žádný nepřišel. A nemám ani status Closed. Tak nevím, zda je to to samé. Mám to u dvou objednávek.
Poslední dobou se mi to také stává u objednávek. Nejprve zkuste napsat prodejci – už se mi stalo, že mi odepsal, že se mu zásilka vrátila a on ji odeslal pod jiným číslem. Ovšem, kdybych mu nenapsala, tak to nevím 🙁 Pokud prodejce do 5ti dnů neodpoví, klidně otevřete spor a přiložte tam tuto přílohu. Buď se konečně prodejce ozve s nějakou odpovědí nebo se spor předá k řešení Aliexpressu.
Dobře děkuji, už jsem právě psala před vložením sem, ale neodpověděl. Tak napíšu i na druhé zboží a pak otevřu spor. O refundaci mi totiž email stále nepřišel. Děkuji za odpověď
To právě žádný e-mail nepřijde – ten chodí pouze v případě, že prodejce objednávku zrušil (buď neodeslal v termínu nebo kdyby to zmrazilo Aliexpress). Tato objednávka je poslaná a zrušené na poště, takže systém Aliexpress o tom ani neví.
Aha, to mě vůbec nenapadlo. Každopádně moc děkuji. Prodejce mi odepsal, že to prověří. Tak třeba se zjistí, kde je chyba. Pohlídám si jen dobu na případné otevření reklamace. Děkuji
Zdravím Vás, presne to isté sa aj mne stalo. Kukam na to ako puk že čo to je. Napísala som predajcovi, uvidím či sa ozve. Ak nie budem postupovať tak ako ste to tu popísali. Ako ste ozaj dopadli? Prišiel Vám nakoniec balíček?
U jedné zrušené zásilky mi prodejce napsal, že se mu balíček vrátil, tak ho znovu poslal a napsal mi nové číslo zásilky – balíček přišel. U jiné zrušené zásilky prodejce nereagoval, otevřela jsem spor, prodejce peníze vrátil.
Nevím, proč jim pošta ty zásilky ruší, ale asi jim pak ty balíčky vrací zpět a prodejci se nenamáhají ani o tom nakupující informovat. Prostě to nechají a počkají, jestli se nakupují ozve nebo ne. Když ne, třeba vyprší doba pro přijetí a oni tak dostanou peníze za nic.
Mně odepsal prodejce, že se na to podívá. Od té doby se neozval. Uzavřené to bude až za 35 dní, takže ještě počkám, možná mu napíši, co tedy zjistil, ale pokud nebude odpovídat, tak před vypršením otevřu spor. Asi se nic jiného dělat nedá.