Špatné zboží, probíhající spor, vrácení zboží do Španělska
-
Dobrý den, kopil jsem si akumulátorovou vrtačku za 71dolarů, přišla mi jiná, otevřel jsem spor a prodejce mi napsal toto:
Friend we are sorry for it and could we resend it to you? pls close the dispute you should send back to us the wrong one,the address:
Contact Name: EDA CENTRO -CNBR
Address:CAMINO DE LOS PONTONES S/N SESEÑA NUEVO TOLEDO SPAIN
Zip Code:45224
Tel: 0034-918930161
and pls send us the tracking number
than Pls place a new ordership from Spain and do not make the payment (make the order status waiting for buyer’s payment) Then leave us a message to adjust the price to $0.01 for you.
Má angličtina není nic moc. Mám spor zavřít? Tuto vrtačku mám poslat zpět a napsat podací číslo, a dál jsem mimo. Oni mě automaticky nepošlou obratem tu správnou? Oni pro mě vystaví nějaký obchod za 0,01$ ? Nějak tomu nerozumím.
Prosím jak mám postupovat.
Dobrý den,
ano, chápete e-mail správně. Na své náklady ji máte vrátit prodejci zpět a objednat si novou, ale neplatit ji a počkat, on cenu upraví na 0,01US a tu cenu zaplatíte.
Postupovala bych tak, že bych spor nechala otevřený s tím, že mi má prodejce vrátit celou částku zpět, protože zboží je nefunkční. Není povinnost zboží vracet. Pokud se pak do sporu vloží Aliexpress, tak buď rovnou potvrdí vrácení celé částky zpět nebo dá na výběr:
1) vrátit zboží zpět prodejci a dostat plnou částku zpět (nevýhodné, poštovné může být v hodnotě zboží nebo vyšší)
2) zboží nevracet a dostat zpět část peněz.
Bohužel dopředu nelze odhadnout, jak Aliexpress spor vyřeší.
Až poté bych řešila, zda si toto zboží znovu na Aliexpress koupit či nekoupit, ať už od téhož prodejce či jiného.
Děkuji za srozumitelnou a rozsáhlou odpověď. Teď díky Vám už vím jak budu postupovat.
Přeju pěkný den a spozdravem Náplava
- You must be logged in to reply to this topic.