Ahoj, prosím o radu. Na aliex jsem si zakoupila mobil, stál asi 50dolarů,což není mnoho, ale je opravdu otřesný! Seká se, nemužu ani volat, protože nikoho neslyším, prodejce psal, že se jedná o MULTILANGUAGE CELLPHONE, tak jsem samozřejmě pod tímto pojmem pochopila, že má i češtinu. Hned po nadšeném rozbalení balíčku a pěkného vzhledu mobilu jsem byla ale zklamaná, když jsem zjistila, že telefon umí jen čínsky a anglicky, k tomu se přidalo to sekání, errory a minimální paměť telefonu. Ihned jsem otevřela spor, kde jsem vybrala jako důvod “system errors” požádala jsem o 15dolarů zpět a vše prodejci popsala. Prodejce reagoval ještě ten den a odepsal mi, že si mám 2x zkontroloval objednávku, že píše, že v mobilu čeština není, k dalším problémům se ani nevyjádřil a výši refundace napsal 0dolarů. Jak mám s jeho rozhodnutím nesouhlasit (na co kliknout, jak postupovat ?), aby mi peníze vrátil ? Děkuji moc za odpověď, napsala jsem to celkem kostrbatě, tak snad mě pochopíte.