spor

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #7555
    lojza
    Participant

    Dobrý den prosím o pomoc otevřel jsem spor protože mi nebylo dodáno zboží,
    prodejce mi zaslal e-mail ktéremu moc dobře nerozumím, muž mi někdo vysvětlit co po mně
    chce,zaslal jsem už 2 e-maily s žádosti o vraceni cele častky děkuji

    #7557
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    obávám se, že jste asi o peníze přišel. 🙁
    Zboží Vám nebylo dodáno a měl jste otevřít spor Refund only (Jen vrácení částky). Vy jste však otevřel spor Refund goods (Vrácení zboží) – tedy, že prodejce vrátí peníze, až mu vrátíte zboží, což je ve Vašem případě nemožné.
    Prodejce s návrhem souhlasil a systém Aliexpress Vám zasílá upomínky, že musíte do sporu zadat informace o sledování zásilky do Číny. Pokud je nedodáte do 28/2, spor uzavřou a peníze vyplatí prodejci.
    Při otvírání sporu je třeba si vše pořádně zkontrolovat, co vyplňujete. Během sporu by šel ještě důvod změnit, ale pokud prodejce souhlasil (a velmi rád, protože ví, že jste udělal hloupost, když píšete, že jste zboží nedostal), tak už jste se domluvili a nejde s tím nic udělat.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password