Zdravím, už je to cca 85 dní co jsem si objednala pro tetu nehtové ..tipy,,. 2x jsem prodlužovala dodací lhůtu o 20 dní. Předevčírem jsem otevřela spor s tím, že balíček nepřišel a že chci vrátit peníze. Prodejce neuznal a odpověděl následujíci : Dear We have already told China that your parcel has arrived inCzech Republic We ask you to cancel the dispute. We will extend the receipt to you until you receive the parcel. If you do not receive the package, we will give you a full refund. Thank you for your understanding and support! Sincere greetings. Prolezla jsem snad všechny odkazy na sledování balíčku a nikde nic. Takže mu nejspíš odepíšu že nikde nic a znovu požadovat vrácení peněz?
Moc díky za odpověď 🙂
Dobrý den,
ano, určitě odpovězte na spor, že zboží nemáte 85 dní (nebo více) a že požadujete 100% náhradu – když zamítne, eskalujte, uvidíte jak rychle potvrdí. I kdyby nepotvrdil, tak Ali potvrdí.
takže jak jsem si myslela, děkuju moc 🙂 a ještě teď jsem si objednala semínka dýní za 0,24 a 0,33 dolaru, oba prodejci mi napsali jestli bych si nechtěla objednat ještě nějaká semínka hodnotou na 0,8, že bez tohoto na této objednávce prodělávaji, protože expedice je stojí 0.4 dolaru…v tom případě nemá za tyto peníze zboží nabízet? 🙂 když odmítnu, stejnak musí zboží poslat, nebo ne? díky moc doufám že tomu porozumíte 🙂
No většinou pošlou, ale zkoušejí, jestli nezvýšíte objednávku. Ale třeba když mají min. objednávku 10US a objednáte za 2US, tak Vám napíší, že máte udělat dodatečnou objednávku za 8US nebo že Vám objednávku zruší, což také udělají. Naopak když místo 10US objednáte za 9,5US, tak sice také napíší, ale stejně pošlou. Záleží na prodejci jak ochotný je, není žádné pravidlo kdy poslat musí – může – zruší.