spor probíhající
Tagged: spor probíhající
- This topic has 26 replies, 4 voices, and was last updated 5 years, 8 months ago by Český Aliexpress.
-
AuthorPosts
-
07/02/2017 at 17:32 #7527IvetaKeymaster
Buď odejdete z platební stránky nebo stačí zadat špatné platební údaje.
08/02/2017 at 19:12 #7529wrttParticipantdobrý den když odejdu z platební stránky uloží se někde tato nezaplacená objednávka nebo budu muset vytvořit novou abych poté zaplatila?
08/02/2017 at 19:50 #7530IvetaKeymasterNe, právě proto Vám to radím – vytvoří se nezaplacená objednávka, kterou normálně uvidíte v objednávkách, jen tam u ní bude tlačítko Pay now (zaplatit nyní). Tím můžete číslo té objednávky napsat prodejci, aby viděl, že objednávku jste vytvořila.
08/02/2017 at 19:55 #753108/02/2017 at 19:58 #7533wrttParticipantaa už to vidím v objednávkách díkx
09/02/2017 at 8:40 #7534wrttParticipantdobrý den prosím znovu o radu.Posílám foto co napsal číňan.Mám přistoupit na zrušení sporu za těchto podmínek co mi nabízí?
Attachments:
You must be logged in to view attached files.09/02/2017 at 9:28 #7536wrttParticipanta ještě se zeptám svůj návrh jsem napsala do zpráv mám prodejci napsat můj návrh do sporů,aby aliexpress viděl,že mám snahu se dohodnout?
09/02/2017 at 11:03 #7537IvetaKeymasterAle vždyť nic nového nenabízí. Chce, abyste zaplatila i druhou objednávku a že obě věci Vám pošle – což asi nepotřebujete mít tu věc 2x. A kde máte záruku, že to opravdu pošle 2x v balíčku, pokud by jste druhou objednávku teď zaplatila? Pošle jednu věc a jak se budete bránit sporem? Že mělo být v balíčku 2 věci? Se Vám vysměje a Aliexpress to zamítne.
Domluva s ním není, tak to vidím já. Chce Vás pouze přesvědčit, abyste spor zavřela, přišla o peníze a on neměl “černé body” za spor u Aliexpressu. To co nabízí, je výhodné pouze pro něj.13/02/2017 at 11:42 #7548wrttParticipantdobrý den chápu správně že aliexpress potvrdil vrácení peněz?Teď můžu zmáčknout tlačítko potvrdit?děkuji
Attachments:
You must be logged in to view attached files.13/02/2017 at 12:05 #7550IvetaKeymasterDobrý den,
ano, přesně tak 🙂 Oba důvody sporu uznal jako oprávněné a navrhuje vrácení 100% částky zpět.22/05/2018 at 22:35 #8704Mischino19ParticipantDobrý deň, na začiatku apríla som si objednal rádio. Rádio prišlo 2.5.2018 a 11teho som otvoril spor kde som všetko vyplnil a žiadal som o vrátenie penazí. Už ked som začal spor tak som bol v 3/4 v “kroky v aliexpresse”. Nakonci tej kolonky kroky v aliexpresse je písané predpokladaná doba uzavretia sporu 18teho mája. Dnes je 22. mája a nič sa nedeje predajca mi neodpísal v kolonke “Predajca/Aliexpres Návrh” je napísane “Prosím, počkajte na predajcu / aliexpress reagovať na vašu požiadavku”. Dokedy mám čakať? už je to 11dní a nič sa nehýbe. Dakujem.
07/08/2018 at 9:18 #8944Český AliexpressKeymasterdobry den,
povedlo se vam problem vyresit? vo vasom pripade by sa mal spor automaticky eskalovat na aliexpress a aliexpress by ho mal vyriesit a schvalit vo vas prospech(ak nato mate pravo).
Stalo sa tak nebo ne?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.