spracovanie objednávky

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #1392
    Natália
    Member

    Ahojte chcem sa spýtať stále už asi 5 dní mi ukazuje že sa objednávka spracováva a má predajca ešte 7 dní na spracovanie zásielky chcem sa spýtať čo mám teraz robiť mám počkať alebo?? 🙂

    #1393
    Iveta
    Keymaster

    Ahoj 🙂
    Prodejce musí zboží zabalit a poslat. Někteří menší prodejci odesílají zboží jednou týdně třeba v sobotu. Určitě počkejte, nic nedělejte, prodejce zásilku pošle a Vám přijde e-mail, že byl balíček odeslán. Prodejce to stihne do konce lhůty, jinak by přišel o objednávku 🙂 Kdyby to náhodou nestihl, tak by se obj. zavřela a Vám by se samy peníze vrátily na účet. Ale to by spíše prodejce Vám napsal zprávu, že z nějakých důvodů (čeká na naskladnění, ušití dané velikosti či barvy apod.) potřebuje dobu delší a požádal by Vás o prodloužení lhůty. Zatím se mi tak ale nestalo, kromě 1 případu vždy odeslal v termínu. A ten jeden co to nestihl, peníze se mi vrátily a za měsíc mi přišlo i tričko – prostě zapomněl napsat objednávku jako odeslanou 🙂

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password