Stendys

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #969

    Dobrý den.
    Potřeboval bych poradit jak se správně zachovat a postupovat při reklamaci zboží které jsem již potvrdil jako přijaté a v pořádku, ale počas používání se pokazilo.
    Jedná se o karbonovou sedlovku na kolo, která mi praskla po cca 2 měsíčním používání. Přikládám i fotku.
    Děkuji všem za rady.

    #970
    Makushka
    Member

    Dobrý den,
    obávám se, že reklamace po 2 měsících bude trochu problém. Já osobně jsem se s tím ještě nesetkala, ale co jsem pročítala různé diskuze lidí, kteří chtěli uplatnit reklamaci po takové době, neuspěli.
    Zkuste kontaktovat prodejce přes zprávu, popište mu svůj problém, přiložte fotku a doufejte, že bude ochotný to s Vámi řešit. Je totiž docela možné, že Vám vůbec neodepíše, to se stává ve většině případů. Váš obchod je uzavřen, feedback potvrzen, peníze má na účtě, tak proč by si přidělával vrásky. Pokud se tak stane, možná bych zkusila kontaktovat aliexpress podporu. Nicméně jak už jsem předeslala, sama s tím zkušenosti nemám, tak si nejsem jistá, jestli by byli schopni Vám pomoci, ale jelikož chtějí poctivé prodejce, třeba se pochlapí a něco vymyslí.

    #972
    Eva
    Member

    Dobrý den,

    jelikož se jedná o vadu která se projevila do 6 měsíců od zakoupení dané věci, má se zato, že to byl výrobek již vadný a prodávající musí do 30 dnů vrátit peníze, nebo vyměnit za nové zboží. Takováto “reklamace” se jmenune Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí. a je na prodávajícím aby dokázal, že výrobek nebyl vadný. Když si zadáte do googlu tento název. určitě vám k tomu vyjedou další informace. Takže jak píše Makushka, tak problém by to být neměl. My například řešili to samé s PC myší. Popíšete v čem je problém……. a pak jsme dali tento odstavec

    Vzhledem k tomu, že se vada projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo na dodání nové myši z důvodu nesplnění jakosti při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2161 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
    Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem uplatnění reklamace, jaký způsob vyřízení požaduji a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení uplatnění reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí. Ať se “reklamace” zadaří.

    #973
    Iveta
    Keymaster

    Paní Evo, ten Váš příspěvek jste doufám nemyslela vážně, že ne? Myslím, že tyto nesmyslné komentáře dávat na tyto stránky jsou poněkud zmatečné pro ostatní nakupující na Aliexpress.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password