Uzavřená objednávka
- This topic has 3 replies, 2 voices, and was last updated 8 years, 8 months ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
10/01/2016 at 18:55 #1823SabinaMember
Chtěla bych se zeptat, co má toto znamenat, nakupuji už delší dobu přes ali, a nikdy jsem s Tím problém neměla. Peníze na účtě mám, a tento týden ani minulý jsem nic na ali neobjednávala, protože mi to vše zamítlo. Nevím co dál mám tedy dělat. 🙁 Děkuji za Vaše rady. = Vaše platby nebyl zpracován z bezpečnostních důvodů. V důsledku toho byla vaše objednávka zrušena. Aliexpress nepřijal žádné platby za tuto objednávku. Uvědomte si však, že některé banky mohou udržet platby až na 3-15 pracovních dnů. Aby se zabránilo zrušení objednávky v budoucnosti, odešlete požadavek na ověření tohoto platební údaje.
10/01/2016 at 21:22 #1827IvetaKeymasterDobrý den,
máte zablokovaný účet od Aliexpressu z bezpečnostních důvodů. Náhodně zablokují účet a požadují doložit doklady pro jeho odblokování. Nevím sice proč, ale už mi to udělali 2x. Nepomůže ani když si založíte nový účet na Ali, stačí jedna platba kartou a už Vám ho zablokují také.
V odkaze máte uvedeno, kam kliknout a nahrát kopie dokladů. Jestli si vše pamatuji, mělo by se jednat o ID card, tedy naši občanku (na fotce zamažte číslo OP), pak přední a zadní stranu karty (zamažte přední část čísla karty, stačí nechat poslední 4 čísla a na druhé straně zamazat CVC číslo) a výpis z karty pro doložení, že peníze z účtu odchází na účet Ali. Poté, co doklady nahrajete, oni do týdne zkontrolují a účet odblokují. V případě, že by v budoucnu někdy znovu zablokovali, stačí jim napsat, že doklady již byly poslány dříve a odblokují do druhého dne.
Chápu, že člověk nerad poskytuje tyto citlivé informace, ale jinak již nebudete moci nakupovat na Ali. Hlavně zamažte na fotkách identifikační údaje, aby případně nemohlo dojít k jejich zneužití.10/01/2016 at 21:46 #1828SabinaMemberMnohokrát děkuji za odpověd, já už jsem byla uplně ztracená, jen ještě nechápu který odkaz, v emailu mi totiž žádný nedošel a na ali, když mi zamítly objednávku taky ne kam mám vlastně napsat. A přesněji jak výpis z karty? Děkuji mnohokrát, a omlouvám se.
10/01/2016 at 22:01 #1829IvetaKeymasterUž jsem si dohledala můj e-mail o blokaci a máte pravdu, odkaz tam není, je tam návod:
1. Sign in to AliExpress – přihlaste se
2. Go to My Orders and locate this order – běžte do Mé objednávky a vyhledejte tuto objednávku
3. Click View Details – rozklikněte si detaily objednávky
4. Click Want to Claim – klikněte na tlačítko Want to Claim, myslím, že je v záhlaví
5.Submit the following documents:
5.1 A clear picture copy of your personal ID, passport or driver’s license. – pošlete kopii občanky, pasu nebo řidičáku
5.2 A clear picture copy of your card and bank statement (if you paid with a credit/debit card) or a copy of your recharge record (if you paid with your Alipay account). – pošlete kopii Vaší karty a bankovního výpisu (když platíte kartou) nebo kopii dobíjení účtu (když platíte přes Alipay)Note: For security reasons, we advise you to conceal all but the last 4 digits of your card number. Please make sure that the card holder’s name, card issuing bank and the last four digits of the card number are clearly visible)
We will respond to your claim within 3-5 working days. Once your card/Alipay account information has been validated, you can place this order again.Poznámka: Z bezpečnostních důvodů doporučujeme zakrýt vše kromě posledních 4 číslic z čísla Vaší karty. Prosím ujistěte se, že je jasně vidět držitel karty a vydávající banka.
Po zaslání dokladů budou ověřeny do 3-5 pracovních dnů. Jakmile budou informace o účtu Vaší karty / Alipay účtu ověřeny, můžete opět tuto objednávku vytvořit.Odblokováním účtu totiž budou nezaplacené objednávky uzavřeny a pokud chcete zboží, musíte je objednat znovu. Bohužel pokud žádané zboží bylo v nějaké výhodné cenové akci, tak už asi nebude a budete muset hledat u někoho jiného nebo objednat s plnou cenou 🙁
Výpis z karty – buď vyfotit papírový výpis, na kterém bude vidět jméno, adresa a platby kartou na Aliexpressu nebo pošlete ofocenou obrazovku internetového bankovnictví, případně elektronický výpis z karty. Ostatní placené položky můžete zamazat (výplata, platby v obchodech, příkazy k úhradě – splátky, nájem apod.)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.