Uzavřít a doufat, že to pošle znovu nebo trvat na vrácení peněz a objednat znovu…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #103922
    Anonymous
    Inactive

    Uzavřít a doufat, že to pošle znovu nebo trvat na vrácení peněz a objednat znovu?

    #103924
    Barča Kuli Kulikova
    Guest

    Trvat na vraceni. Pokud uzavrete, tak to bude jen jejich dobra vule, kdyz to poslou (nevim, jak dlouho uz vam bezi ochranna lhuta).

    #103925
    Markéta Kunzová
    Guest

    Přesně tak! Trvat na vrácení peněz. To je samé “dear friend” a skutek utek!!

    #103926
    Kateřina Kořáková
    Guest

    Už jsem spor velmi dlouho neotvírala, tak nevím, zda proběhly nějaké změny. Nicméně vždy to fungovalo tak, že i v průběhu sporu lze prodloužit ochrannou lhůtu. Když spor zavřete tlačítkem Cancel dispute, tak šel znovu otevřít.

    #103927
    Toník Navrátil
    Guest

    Nechte si prodloužit ochrannou dobu, napište prodejci ať vám dá nové sledovací číslo po odeslání zásilky. Ukončete spor. Kdyby vám zásilka opět nedošla otevřete spor znovu. Je to o domluvě a o lidech.

    #103928
    Kateřina Kořáková
    Guest

    Uzavřený spor nelze znovu otevřít pokud odsouhlasíte návrh prodejce. Tím ho uzavřete. Otevřít lze když ho zrušíte.

    #103929
    Hana Skřiváčková
    Guest

    Mohla bych tímto požádat o pomoc začínám na ali a nevím jak objednávat když neumím anglicky může být někdo tak hodný a poradit my předem děkuji

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password