Uznanie sporu
- This topic has 10 replies, 2 voices, and was last updated 8 years, 6 months ago by Júlia.
-
AuthorPosts
-
16/07/2016 at 15:50 #2582JúliaMember
Dobrý deň. Ak mi predajca neuznal spor, ale napísal že mi tovar vráti a ja dám ACCEPT, znamená to že ja už nemôžem otvoriť nikdy spor? Ďakujem
16/07/2016 at 18:05 #2583IvetaKeymasterDobrý den,
prodejce neuznal spor – tedy odmítl vrátit peníze. A co Vám má vracet za zboží? Nepřišlo a nechce vrátit peníze, pošle zboží znovu?16/07/2016 at 19:51 #2584JúliaMemberNapísal že on to ešte pošle, mám mu veriť ale to už napísal pred 2 týždňami. Preto som zrušila spor,ktorý som otvorila, ale teraz som otvorila zase:) a už som počkala tie 4 dni a neuznal. Myslela som, že po 4 dňoch uzná ale len napísal že to ešte pošle. Je to už vyše 2 mesiacov čo som objednala. Tak chcem vedieť či sa dá otvoriť ešte aj potom ako mi ho odmietne. Napísal že to 15 dní pošle. A potom čo robiť? Zase otvoriť ? Ďakujem
16/07/2016 at 19:57 #2585JúliaMemberNajprv som spor otvorila pred 2 týždňami, napísal že o 15dní mi to príde. Neprišlo. Preto som to otvorila zase. Počkala som už tie 4 dni. Ale on mi to zamietol. Mám počkať tých 15 dní zase mi napísal. Chcem vedieť, že aj keď po tých 15 dní mi to nepríde, dá sa otvoriť ten spor keď teraz dám že akceptujem alebo eskalovať ho? Či fakt počkať tých 15 dní? Ďakujem za odpoveď.
16/07/2016 at 20:15 #2586IvetaKeymasterPokud kliknete na Cancel, tak spor zrušíte a můžete jej znovu otevřít. Pokud kliknete na Accept, tak spor potvrdíte jako vyřešený a znovu jej již nepůjde otevřít.
Prodejce se mi jeví jako nespolehlivý, už bych spor nezavírala, ale eskalovala jej na Ali. Možná, že prodejce obratem potvrdí, aby to Ali nemuselo řešit (a on neměl problémy). Vypadá to, že prodejce zkouší, aby jste akceptovala návrh, on zboží nepošle a peníze mu přijdou. Kdo ví, jestli napoprvé zboží vůbec poslal. Když by jste spor zrušila a čekala dalších 15 dnů, je možné, že by Vám tak skončila ochr. lhůta. Sice si můžete napsat o prodloužení, ale on na to nemusí vůbec reagovat (vzhledem k jeho laxní komunikaci). Doba Vám skončí a stejně by jste otvírala opět spor.16/07/2016 at 20:35 #2587JúliaMemberĎakujem veľmi pekne za radu, už som ho eskalovala, ale keď som pozerala video ako eskalovať spor tak spomína sa tam, že je dôležité uviesť nejaké pripomienky ale neviem, kde to uviesť. No už je to jedno, už som eskalovala. Kedy asi sa to vyrieši? Môžu dať aj za pravdu predajcovi?
16/07/2016 at 20:38 #2588IvetaKeymasterBohužel mohou, ale stává se to spíše ve vyjímečných případech, kdy nad rozhodnutím Ali zůstává rozum stát. Na druhou stranu ale nedávno přibylo i tlačítko na odvolání se proti rozhodnutí Ali, takže by to případně znovu posoudili.
16/07/2016 at 20:42 #2589JúliaMemberĎakujem. Dúfam, že všetko dopadne dobre.
17/07/2016 at 13:23 #2590JúliaMemberDobrý deň. Tak Ali mi už odpovedal na eskalovaný spor. Čo mám robiť, zakliknúť Respond alebo Cancel. Odpovedali mi:
I am sorry that you didn’t get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim is accepted. For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution: Full refund. If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid counter evidence as response, we might update the final solution. Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Tak vlastne vrátia mi tie peniaze alebo nie? Ak som dobre rozumela, môžu mi ponúknúť plnú náhradu? ale čo mám zakliknúť respond? Atam napísať čo chcem? Ďakujem Vám veľmi pekne za odpoveď.
17/07/2016 at 16:43 #2594IvetaKeymasterDobrý den,
ve sporu má Aliexpress poslední slovo, tedy jeho vyjádření je “dokončení sporu”. Aliexpress rozhodl, že Vám přísluší plná náhrada a tak nemusíte dál nic řešit, na nic klikat, jen čekat až přijdou peníze.
Tlačítko Respond je tam proto, kdyby Ali rozhodlo jinak, než jste si představovala, případně aby jste dodala nové důkazy pro svá tvrzení, která jste při eskalaci neměla. Ali by tak spor znovu posuzovalo.
Tlačítko Cancel je tam z důvodu, že by jste se ve zprávách s prodejcem domluvili na zrušení sporu a jiném řešení – třeba že pošle nové zboží (ve Vašem konkrétním tomto sporu ne 😀 ) nebo by poslal slevový kupon do jeho obchodu v téže nebo vyšší hodnotě než je zboží ve sporu. Třeba reklamujete zboží za 5,50 US a on Vám pošle 6US kupon při nákupu nad 10US, což je celkem výhodná nabídka a spor tak můžete zrušit – prodejci přijdou sice peníze za nedodané (příp. poškozené) zboží, ale zase máte kupon do jeho obchodu, kde si můžete nakoupit zboží zdarma.Na nic tedy neklikejte, jen vyčkávejte na korunky na účtě – budou připsané k datu objednání zboží.
18/07/2016 at 0:37 #2605JúliaMemberĎakujem veľmi pekne. Dosť mi Vaša pomoc pomohla. Pekný večer. 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.