Dobrý den,
ráda bych poprosila o radu.Objednala jsem zboží a po jeho přijetí jsem zjistila na jednom kuse vadu,kterou jsem s prodejcem vyřešila.
Chtěla jsem vrátit $2,ale domluvili jsme se na $0,73.
Ale on to popletl a poslal ty $2 co jsem chtěla.
Ale hned mi poslal,že chce ten rozdíl vrátit zpět.Paypal nemám.
S prodejcem komunikuji..Moc děkuji za rady.
Dobrý den,
no buď přestanete s prodejcem komunikovat a ty 2US si necháte 😀 nebo u něj nakoupíte zboží v té hodnotě, zaplatíte, ale on to nepošle a Vy jen potvrdíte převzetí zásilky, tak mu peníze přijdou.
Děkuji,už jsem mu právě psala,že bych v té hodnotě něco objednala,ale v té hodnotě tam nic nemá a za 200,- kvůli vrácení 30,- se mi teda objednávat nechce.
To ukončení komunikace z mé strany…může on něco udělat?Jako může se někam obrátit?Aby s tím nebyl ještě nějaký problém.
Ne, nemůže s tím nic dělat. Kdyby to bylo obráceně, že Vy by jste nezvýšila včas částku před potvrzením sporu, tak by se s Vámi také nikdo nebavil – ani Ali, ani prodejce. Myslím, že to není nijak velká částka, aby se z ní prodejce zhroutil. Vy jste chybu neudělala, se zbožím jste měla problém, takže bych to brala jako náhradu za poškození a přestala bych to řešit. 🙂
Nic jste neudělala špatně. Něco jiného je, když zboží nepřijde, prodejce vrátí peníze a ono dorazí. To už bych se snažila také zaplatit. Ale tohle je něco jiného a opravdu ne vždy tam jde koupit nějakou věc v hodnotě sporované částky.
Hezký den 🙂