Zásilku UPS vrací zpět. Důvod neexistující příjemce.
Já jsem se sice přestěhovala s obchůdkem , ale jen cca 10m dál ve stejné ulici a nikdo s tím neměl problém jen UPC na Aliexpresu jsem adresu změnila. Nechápu proč to bylo posláno a minulé číslo popisné. Je možné zaslat zboží znovu nebo jak mám situaci řešit?
Volala jsme na UPS a už je zásilka mimo ČR.
Děkuji
Dobrý den,
a to ani nevolali? Vždyť mají tel. číslo na zásilce. A oni doručují jen na 1 pokus? Jaký další postup doporučili na lince UPS?
Asi bych požádala prodejce o reklamaci u UPS, protože nedodali zboží, Vy to jako příjemce asi nemůžete reklamovat (soudím tak podle pošty, tam musí reklamovat nedodání jen odesílatel) a aby prodejce zaslal znovu. Ještě bych s ním zkontrolovala, jaká adresa byla uvedena na zásilce.
Je fakt, že jsem se stěhovala náhle a až po odeslání zásilky, ale jeto zde vidět, je to stejná ulice Jiný dopravce problém neměl. Ihned jsem na Aliexpresu adresu změnila ihned po změně.
Ne nikdo nevolal.
Čekám na vyjádření prodejce a pak zkusím otevřít spor.
O reklamaci jsem mu psal.
Děkuji 😉
po odeslání zásilky nelze čekat, že bude na zásilce jiná adresa. Každopádně by měl řidič volat. Ve sporech je jedna z možností “zásilka byla odeslána na jinou adresu”, tak ji zkuste použít.