Dobrý den.
Měl bych následující dotaz. Objednal jsem z Aliexpressu náhradní díl na kolo v ceně 68$. Tak trochu jsem doufal, že projde celnicí bez povšimnutí, teď to ale vypadá, že se tak nestalo.
Už jsem jednou DPH doplácel, takže vím, že si pošta účtuje 192,- za zastupování plus bych musel zaplatit ono DPH. Což v případě mého dílu už není tak výhodné, levněji si ho koupím u nás.
Chtěl bych se zeptat jak funguje ona možnost, kterou pošta(celní úřad) umožňuje. “Nemám o zásilku zájem a žádám o vrácení odesílateli” Momentálně je balík ještě na poště a ani nemám ještě žádnou výzvu od počty kvůli zaplacení, ale na stránkách Aliexpressu se objevilo, že bylo zahájeno celní řízení.
Co ode mě pošta případně celní úřed může/bude chtít, případně bych rád věděl, jestli v takovém případě dostanu celých svých 68$ zpět, nebo jestli záleží na prodejci.
A kdo v tomto případě platí poštovné zpět prodejci.
Díky za případné rady.
Honza