Dobrý deň, po veľmi dlhej dobe, čo som spor eskalovala, sa aliexpress konečne ozval (po vyše mesiaci). Jednou z možností, ktorú mi A. navrhol, a je asi najvhodnejšia, je poslať tovar späť. Chcem sa spýtať, či už niekto tovar späť posielal, či sa to dostalo až k predajcovi, či mám na výber okrem Slovenskej pošty aj niečo iné, samozrejme čo najlacnejšie. Poradí niekto? Ďakujem!
Dobrý den,
cenu za zaslaný balík do Číny si můžete zjistit zde: http://www.posta.sk/sluzby/balik-svet
Pokud balík posíláte doporučeně (máte od něj lístek s číslem balíku), tak jej můžete sledovat až k rukám prodejce, do jeho převzetí.
Při eskalovaném sporu, kdy Aliexpress doporučil vrácení zásilky se také musí do sporu následně napsat číslo balíku jako potvrzení o odeslání, prodejce pak přijetí zásilky potvrdí a peníze Vám budou vráceny.
Budu ráda, když pak napíšete, zda a za jak dlouho balíček do Číny dorazil a jestli vše dopadlo dle Vašich požadavků. děkuji!