ahojte … prosím o radu
objednala som si kabelku “michael kors”
predvolali ma na colnicu, zásielku sme dali vrátiť a ešte k tomu bola aj natrhnutá
môžem to reklamovať?
Dobrý den,
je mi divné, že celnice “ji dala vrátit” prodejci, protože to byl padělek a ten má být zničen.
Rozhodně však otevřete spor, připojte papíry z celnice a žádejte 100% peněz zpátky.
no dokelu, žiadne papiere nemám 🙁
tam som len vypísala návratku, povedala mi aby som si odfotila kód a číslo pod ktorým to pôjde (je to to isté pod akým mi to prišlo)
predo mnou otvorili zásielku a ešte mi ukázala, že tu je to aj roztrhnuté … to ma nenapadlo odfotiť 🙁
Když to jde zpět pod stejným číslem, tak alespoň prodejce hned vidí, že zásilka doručena nebyla a vrací se zpět. Každopádně otevřete spor a vše mu tam popište.
Celnice to nezadržela, jen požadovala rozbalení ve Vaší asistenci. Co celnice zadrží, to už nepustí a zlikviduje 🙂 Celnice by Vám to normálně i vydala, když už byla ochotna to poslat zpět. Vzhledem ke zjištěné vadě jste zásilku odmítla a tak se mu vrací zpět. Řekla bych, že je to podobné, jako kdyby si Vás zavolali na poštu, že je poškozený balík a zda si ho přejete přijmout či vrátit. Celnice v tomto případě vůbec neřešila, že se jednalo o padělek 😀
ale áno, riešili, že tam je ten nápis michael kors, a ešte aj cenovka na cca 400 – myslím libier
a teda buď mám počkať 20 dní, kedy to prepadne a pošlú to späť, alebo môžem hneď vypísať návratku
alebo sa môžem súdiť o to, že je to originál 😀