zaplaceno/nezaplaceno

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #1534
    Jana
    Member

    Dobrý den,
    jsem bezradná. Na Ali jsem provedla první nákup a se sestrou jsme podlehly nákupní horečce,
    takže jsme zahltily nákupní košík různými věcmi od různých prodejců. Platbu jsem
    provedla kartou a zaplatila vše najednou dne 9.11.
    Do dnešního dne mám u poloviny objednaných věcí status, že prodejce čeká na platbu.
    Spousta už mi jich i psala, že je třeba platbu vyřídit co nejdříve. Nevíte co se mohlo stát?
    Z banky peníze odešly jak měly a polovina věcí z objednávky je na cestě-tudíž jim peníze
    dorazily v pořádku.
    Sestra radí ať počkám, ale mě se to moc nezdá.
    Díky za všechny rady.

    #1539
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    jestli tomu dobře rozumím – celý košík byl zaplacen jednou platbou a přesto jsou některé objednávky nezaplacené? Kdyby byla platba provedena 11.11 – v době nákupního šílenství – tak bych řekla, že je to běžné, mělo s tím problémy více lidí. Vy jste však objednávala již 9/11, kdy vše ještě normálně fungovalo. Neobjednávali jste třeba vícekrát? Nebo neplatili jednotlivě? Nebyl problém při potvrzování košíku. těsně před platbou?

    #1540
    Jana
    Member

    Dobrý den Ivetko,
    přesně tak, objednávali jsme schválně dřív. Vše bylo zaplaceno najednou a žádný problém s ničím nenastal. Hned mi přišlo plno mailů s potvrzením platby, ale jen u něčeho. Dokonce se mi ztratila jedna věc za 15 dolarů (opičí latexová maska na maškarní)-byla v košíku-zaplatila jsem ji spolu se vším ostatním, ale nikde není-ani v mých objednávkách a ani v žádném mailu. Peníze mě ani tak neštvou, spíš jsem zmatená. Na Ali radí vyčkat do sedmi pracovních dní, prý to bance někdy trvá, ale to by se přeci nezaplatilo nic z objednaných věcí.
    Chápete to?

    #1541
    Iveta
    Keymaster

    Hm, to je opravdu divné, nic takového se mi ještě nestalo a ani nevím, že by někdo psal podobný problém. Ani o ztrátě věci z košíku jsem neslyšela. Zkuste jedině napsat na Ali, kvůli problému s hromadnou platbou a zúčtováním jen části přijatých plateb.

    #1542
    Jana
    Member

    Ivet a kam přibližně se mám obrátit prosím?
    Už jsem to zkoušela a vždy mě to odkázalo na nějaké nejčastější problémy 🙁

    #1543
    Iveta
    Keymaster

    to přesně nevím, ale buď bude nějaký kontakt v e-mailech nebo v těch nejčastějších problémech to dole hlásí Nepomohla Vám odpověď? Klikněte ZDE – je to dole na stránce, ale ještě jsem to nezkoušela.

    #1544
    Jana
    Member

    Kouknu na to. Děkuji Vám 🙂

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password