Zásielka nedoručená
- This topic has 12 replies, 3 voices, and was last updated 9 years, 6 months ago by Ivana.
-
AuthorPosts
-
01/05/2015 at 16:50 #988MichaelaMember
Dobrý deň, chcela by som sa Vás opýtať, objednala som si tovar, lehota dodania končí o 7 dní, keď som podľa čísla zásielky pozerala na http://www.17track.net našlo mi, že tovar je už na Slovensku. Vypísalo mi, že “položka vyvesená na pošte”. Keď som sa bola opýtať na pošte, tam mi povedali že zásielka ešte nie je na Slovensku, pretože ich systém túto zásielku nenašiel. Ale mne na ich internetovej stránke http://www.posta.sk túto zásielku našlo. Je tam vypísané “položka vyvesená na pošte” z dňa 31.3.2015, dodnes sa nič nezmenilo, stále mi ukazuje tento stav a o 7 dní končí doba doručenia. Neviete mi niekto poradiť ako mám postupovať? Mám vyvolať spor už teraz alebo počkať ešte aspoň 5-6 dní?
02/05/2015 at 2:10 #992IvetaKeymasterDobrý den,
co nejdříve si zažádejte u prodejce o prodloužení lhůty dodání – ať máte čas na další řešení. Dejte si tam nejméně 14 dnů. Prodejce má 2 dny na to, aby ji prodloužil. Pokud zásilka je dle trackingu na poště, nemusí žádosti vyhovět.
Ohledně pošty – obrátila bych se na vedoucí pobočky, že Vám na přepážce tvrdí, že zásilka ještě nedorazila, jestli by Vám s tím nepomohla. Obvykle se poté zásilka “zázračně” najde. Jinak pohyb zásilky můžete ještě ověřit na infolince Slovenské pošty, kde Vám mohou poradit co říci na pobočce, kde se zásilka může nacházet.
Přijde mi ale divné, že zásilka leží na poště od 31/3, protože nevím jak na Slovensku, ale v ČR po 14 dnech zásilky vrací zpět, že se je nepodařilo doručit a nikdo si je nevyzvednul. Ale kdyby to vrátili zpět do Číny, tak by se to mělo zobrazit na netu (pokud to tam tedy někdo na poště poznamenal).02/05/2015 at 14:16 #996MichaelaMemberDobrý deň,
a ako mám požiadať o predĺženie lehoty dodania?? Ďakujem02/05/2015 at 14:21 #997IvetaKeymasterVše je popsáno v tomto článku: https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-sledovat-zasilky-z-aliexpress.html
21/06/2015 at 18:23 #1111IvanaMemberRada by som poprosila o radu, objednala som topanky a mail ze boli odoslane mi prisiel 12.5. odvtedy balik nedorazil. Tracking number mi na stranke nasej SK posty nenaslo, predajca dal link na China post airmail website ktora je po cinsky a netusim kam tam to cislo vlozit. Do uplynutia doby mam este 20 dni, co mam urobit? Mam uz otvorit spor alebo urobit nieco ine? Dakujem za radu 🙂
21/06/2015 at 19:11 #1113IvetaKeymasterDobrý den,
zkoušela jste tracking number zadat na stránce 17track.net? Najde většinu čísel. Pokud by nenašlo, napište mi jej, zkusím dohledat od jakého je přepravce.22/06/2015 at 1:16 #1114IvetaKeymasterV pátek balíček přiletěl do ČR, tento týden by měli doručovat (odkaz na sledování jsem Vám poslala do zprávy).
Teď mne ale tak napadá, psala jste, že jste hledala na stránkách slovenské pošty, takže adresu máte uvedenou na Slovensko? Balíček totiž přiletěl do Česka……
Jestli měl být doručován na Slovensko, tak rovnou otevřete spor, že zásilka nelze trackovat. Prodejce bude ihned reagovat – buď dá správné číslo, které patří Vám na Slovensko nebo prošetří a zjistí, že zásilka byla ztracena a měl by vrátit peníze. Podle trackingu totiž tato zásilka byla podána až 11/6 a Vaše zásilka byla podaná už 12/5, o měsíc dříve.22/06/2015 at 17:17 #1119IvanaMemberSkusala som na stranke 17track.net – tam najde aj cisla ktore sli China air mail? Moje cislo mi to nenaslo, tak vam ho sem pisem Ivetka a dakujem vopred za vasu pomoc. Ak by to cislo bolo zle je lepsie najprv napisat predajcovi o tom spravu alebo rovno otvorit spor? Ak mi este ostava 19 dni do vyprsania lehoty? Velka vdaka 🙂 TC je RN803145641CN. Zasielka ma prist na Slovensko. Dakujem 🙂
22/06/2015 at 17:22 #1120IvanaMemberJej prepacte ja som sa vam asi primiesala do diskusie nechtiac – neviem ako sa tu pridavaju nove prispevky 🙂 Napisem na novu temu znova? Prepacte Michaela aj Ivetka 🙂
22/06/2015 at 19:40 #1121IvetaKeymasterTak to se omlouvám já, protože jsem to pomotala já 🙂
Paní Ivanko, psala jsem si Vám o číslo pro sledování a za chvilku jsem měla ve schránce zprávu s trackovacím číslem, že je to, které nelze najít. Automaticky jsem brala, že mi ho posíláte Vy. Takže tamto číslo putuje do Prahy, ne Vaše 😀
Vaše číslo opravdu neexistuje. Můžete zkusit napsat prodejci, že zásilka se nikde nezobrazuje. Když se do 2 dnů nedomluvíte na řešení (pošle jiné číslo zásilky, navrhne otevřít spor, napíše že pošle zboží znovu…), tak otevřete spor. Tato zásilka se opravdu ztratila ještě dříve, než se objevila ve sledování nebo poslal špatné číslo – ať už úmyslně (zboží vůbec neposlal a čeká, že Vám projde doba pro obdržení a on dostane peníze zadarmo nebo mohl poslat obyčejnou nesledovatelnou poštou) nebo neúmyslně (přeťuknutí v čísle).
22/06/2015 at 21:56 #1123IvanaMemberDakujem Ivetka velmi pekne 🙂 Idem teda napisat a uvidim co bude. Pri tej mojej objednavke je este jedno Tracking number ale je preskrtnute. Tak neviem co tam nacvicuje predajca, uvidime. Ak otvorim spor je iste ze peniaze naspat dostanem? Alebo sa moze stat ze aj neuspejem? Velka vdaka este raz 🙂 Ivana
22/06/2015 at 22:28 #1124IvetaKeymasterJJ, občas jsem také měla u objednávek přeškrtnuté číslo. Většinou nefungovalo a fungovalo až to novější.
Když otevřete spor, tak peníze na 99% zpět dostanete, prodejce se asi bude cukat, ale vzhledem k tomu, že poslal číslo pro doporučenou zásilku a číslo přesto nelze trackovat, tak by to mělo potvrdit i Aliexpress. Většinou je tedy lepší otvírat spor až po 60ti dnech nedoručení (tzn. před vypršením doby se musí požádat o prodloužení doby) a jen co ji prodejce prodlouží, tak hned otvírám spor. Když je totiž zásilka bez sledovacího čísla, respektive lze dosledovat jen území Číny a pak už ne, tak jakmile je to méně než 60 dnů, tak ten spor zamítne i Aliexpress s odůvodněním, abyste čekala.22/06/2015 at 23:09 #1125IvanaMemberVelmi pekne dakujem Ivetka 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.