Zasilka byla dorucena na jidnou adresu :(
-
Ahoj,
stalo se Vam nekdy, ze Vasi zasilku dorucili na jinou adresu? Jak se to prosim resi? Stalo se mi to prvne.
Napiste prosim, jak nejrychleji dostat zbozi ke mne 🙂
Moc dekuju,
Misa
Ahoj,
zboží doručené na jinou adresu – otevřít spor a je tam možnost Zboží bylo dodáno na jinou adresu. Mohlo se však také stát, že zboží došlé na jinou adresu vůbec nemusí být tvoje 🙁 Prodejce prostě jen napsal špatné číslo pro trackování – ať již úmyslně (zboží ve skutečnosti neodeslal) nebo neúmyslně (do ČR posílal 2 či více balíčků a přepsal se v čísle). Doporučuji se nejdříve spojit s prodejcem zprávou a požádat o prověření správnosti trackovacího čísla. Pokud do 3 dnů neodpoví, otevřít spor a žádat plnou náhradu.
Ano stalo a opravdu jde málo kdy o přepsání !!! Na celnici v Praze mi řekli, že jim jde hlava kolem z telefonátů obsahující tuto informaci.Všichni se s nimi hádají, že mají tracking number a že je to jejich a oni to pošlou úplně někam jinam.I mě čerti brali. Je to klasika, prý prodejce pošle stejné tracking number i 6-ti lidem a pak se tady v ČR “pomlaťte” a hádejte.Je to prostě jeden velký bordel.
To je způsobeno tím, že Aliexpress vyžaduje pro potvrzení odeslání zadat nějaké číslo zásilky. Jenže prodejci posílají často nejlevnější poštou – některé zásilky jde sledovat jen na území Číny (Yanwen) a některé jsou úplně bez sledovacího čísla (viz foto). Jenže prodejce tam nějaké číslo napsat musí. Féroví prodejci to aspoň napíší do zprávy, že posílají levnou poštou bez čísla a napsané číslo neplatí. Ale většina prodejců to ani nenapíše a pak jen odpoví, čekejte, zboží dorazí.
- You must be logged in to reply to this topic.