zasilka zrušena prodejcem
-
Dobrý den potřebuji poradit 7.02.2018. jsem objednal zboží, 8.02.2018 obdržel jsem potvrzeni o odeslaní zboži prodejcem následně dne 27.02.2018 na sledovacim odkazu jsem zjistil že
zásilka byla zrušena prodejcem informační e-mail jsem do dnešniho dne neobdržel
prosim o radu jak postupovat aby mi byly vraceny penize
Dobrý den,
to je tak, že si prodejce vygeneruje číslo zásilky v poštovním systému, to napíše do Aliexpress a zásilka se jeví jako odeslaná. Ve skutečnosti je zboží ještě u prodejce a má 10 dnů na její doručení čínské poště, aby ji fyzicky přijala a skutečně tak došlo k odeslání. V době svátků v druhé polovině února však tato doba na odeslání byla trochu delší, ale i přesto prodejci spoustu zásilek neodeslala (za mě to byly 4 zásilky, takže je mi jasné, že podobné problémy mělo více lidí). Tímto tak byla zásilka zrušena ze strany pošty, protože zásilku nepřijala, ale to již nedokáže zpracovat informační systém Aliexpress a proto jste neobdržel e-mail. Ten by Vám přišel, jen pokud by objednávku zrušil prodejce, takto bylo jen zrušeno odeslání.
Nyní otevřete spor, napište že zásilka byla zrušena a přidejce i kopii trackingu (ikdyž vím, že ho Aliexpress může ve sledování najít, ale je to při řešení sporů rychlejší, když tam přiložíte obrázek trackingu). Zatím jsem s tím nikdy neměla problém a spor vždy vyřešil Aliexpress okamžitým vrácením peněz.
Dobrý den,děkuji za radu otevřel jsem spor čekám na odpověd
Dobrý den, vypadá to, že budu mít podobný problém. Už se prodejce ozval? Vrátil Vám Aliexpress peníze?
- You must be logged in to reply to this topic.