Zásilka ztracena na České poste
-
Dobrý den,
Prosím o radu, zboží se ztratilo na dodací poste, obdržela jsem výzvu k vyzvednutí zásilky,ale po prohledání skladu ji nenašli a ze je tedy ztracena. Na tracking https://t.17track.net/ jsou dva statusy k 9.7. 19003, Praha 93, For more information please call our information line at 954 40 66 99 a také Czech Republic, Unsuccessful delivery attempt. Psala jsem prodejci o ztrátě, ale pro něj to vypadá ze zásilka je k doručení. Na poste mi i sdělili ze zásilka je obyčejné psaní bez pojištění.
V objednávce mi zbývá 36 dni a 19 hodin.
Děkuji moc za radu.
Dobry den,
resili bychom to pisemne na email [email protected], kde jim vysvetlete situace, a pridejte klidne i printscreen toho, ze zasilka se nachazi na poste. Zadejte o prosetreni situace.
To ze balicek je psani urcite neznamena, ze posta nenese odpovednost za jeho doruceni. Nam se to taky stalo a nakonec se balicek nasel. 1.5 hodiny jsme osobne stravili na poste. Proste at hledaji a at vam to opetovne doruci.
Pokud byste i tam neobstala, vyzadejte si pisemne vyjadreji z ceske posty v anglickem jazyce, abyste mohli officialni soubor v pdf, ktery prilozite prodejci ve zprave. Pokud by se proste i tak cukal, tak otevrete spor a nechte aliexpress posoudit situace. Na 99% Vam vyjde vstric.
Dobrý den,
Děkuji za radu,jdu se pustit do psaní. Napíši jak to dopadlo.
Hezky den.
Rado se stalo.
Ano urcite napiste vysledek, at se ostatni pouci z toho, jak resit obdobny problem. Dekujeme
Dobrý den,
Aktualizují můj případ a zároveň žádám o radu. Psala jsem na [email protected] odpověď byla:
” S největší pravděpodobností došlo k selhání lidského faktoru, tzn., nebyl dodržen předepsaný technologický postup při zpracování zásilek. Pátrání po zásilce je proto nutné vyvolat reklamací. Do okamžiku dodání je majitelem zásilky odesilatel a jen on má tedy právo nesplnění poštovní smlouvy (dodání) reklamovat a případně uplatňovat nárok na náhradu škody. Reklamaci by měl zahájit s originálem podací stvrzenky u svého poštovního operátora (který nám reklamační list oficiálně předá, my provedeme šetření na našem území, výsledek zaznamenáme do reklamačního listu a vrátíme jej zpět). Na základě oficiálního výsledku reklamace má pak odesilatel nárok i na případnou náhradu škody.
Velmi lituji, ale potvrzení o ztrátě nevydáváme (ani v českém ani anglickém jazyce). Zásilku nelze prohlásit za ztracenou do té doby, než bude ukončeno reklamační řízení. ”
Totéž jsem psala prodejci i s žádosti o prodloužení ochranné lhůty. Tu prodlouzil cca o 15 dni oproti původní s tim ze me žádá abych vyckala ještě 18 dni a pokud se balík nedoruci, tak vrátí peníze nebo nové zboží ( píše “we will refund you”).
Mne se zda,ze na postu kvůli reklamaci nepujde. Co mi prosím poradite? Mám vyčkat tech 18 dni nebo rovnou otevřít spor?
Děkuji za radu.
Tamilu.
Reklamaci u ceske posty tedy nereste. to nebude mit zadny smysl. protoze stejne by odskodne obdrzel prodejce.
hlidejte si ochrannou lhutu pokud by zbozi nedorazilo, tak napiste opet prodejci. pokud by prodejce nahodou neodpovedel, tak otevrete spor a zadejte vraceni plne castky. At jste chraneny.
takto bychom postupovali my.
- You must be logged in to reply to this topic.