Zboží nedorazilo
- This topic has 9 replies, 5 voices, and was last updated 7 years ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
26/01/2017 at 16:15 #7474Dusan_ChParticipant
Dobrý den 7.12 2016 jsem přítelkyni objednal dvoje kalhoty od stejného prodejce 14,12 2016 se mi na sledování zásilek objevilo že je balíček schválen a předán dopravci do dnešního dne mi zboží nedorazilo tj.26.1.2017 co mám dělat? Doposud jsem neměl žádný problém s doručením tak bych potřeboval poradit
27/01/2017 at 7:05 #7476IvetaKeymasterDobrý den,
přes vánoční svátky je doručování na české poště trochu zpožděné, proto bych ještě počkala do příštího týdne. Pokud by zboží do pátku nedošlo, otevřete spor.17/03/2017 at 0:03 #7607Urbankova BedriskaParticipantDobrý den,měla bych k Vám tento dotaz.
Před 2 měsíci mi prodejce odeslal mou objednávku,která dosud nedorazila,dost mě to znepokojuje.Doposud jsem vždy obdržela všechny balíčky nejpozději do měsíce. Dne7.3.2017 jsem napsala zprávu prodejci a žádala touto formou o prodloužení končící ochranné lhůty pro mou objednávku, neboť se mi nepodařila žádost přímo na stránce mé objednávky (měla jsem zvolený český překlad).
Prodejce mi lhůtu touto formou neprodloužil s tím, že mám ještě vyčkat.
Dne 13.3.2017 jsem zkusila žádost o prodloužení ochranné doby na stránce mé objednávky, ale už bez překladu do češtiny a podařilo se.
Dne 14.3.2017 mi prodejce vyhověl a prodloužil ochrannou dobu o dalších 14 dní.
Pokud by zboží do této doby nedošlo, mám v úmyslu požádat o další prodloužení formou zprávy a nevím, zda-li mi prodejce vyhoví.
Pak by přišlo na řadu Otevření sporu.
Dovoluji si Vám položit tyto otázky.
-jak přibližně dlouho trvá,až se vyřeší vrácení peněz?
-v případě,že by již měla částku na svém účtě za nedodané zboží a později by zboží nakonec dorazilo, jak se toto řeší?
-nebo zboží nepřijmout od doručovatele?
Pošta většinou zboží z číny dává přímo do schránky.
Pro informaci moje objednávka čítá částku 1 500 Kč za 2 ks.
Obávala bych se např.přímé platby na prodejcův účet.
děkuji za radu Urbánková03/04/2017 at 23:34 #7656IvetaKeymasterDobrý den,
pokud zboží nepřijde do 60ti dnů od odeslání zboží, máte nárok na vrácení peněz zpět pomocí otevření sporu. Když otevřete spor, do 5ti dnů prodejce dá stanovisko zda náhradu ne/uznává. Při zamítnutí náhrady se žádost přesouvá na Ali, které žádost cca do 4 dnů prověří a rozhodne.
Když zboží přijde dodatečně, můžete si ponechat bez zaplacení nebo jej prodejci zaplatit novou objednávkou. Tzn. napíšete prodejci, že zboží přišlo a že mu je chcete zaplatit. Uděláte novou objednávku (čehokoliv ve stejné hodnotě), normálně zaplatíte kartou a napíšete prodejci, ať zboží neodesílá a jen napíše sledovací (vymyšlené) číslo zásilky. Za několik dnů lze objednávku potvrdit jako doručenou a tím se k prodejci dostanou peníze, aniž by jste si museli vyměňovat čísla účtů. Druhá možnost je se domluvit s prodejcem a pokud máte oba PayPal, tak provést platbu přes PayPal.13/12/2017 at 17:10 #8042Anderson Pamela ChiaraParticipantDobry den 6.11.2017 sem.objednala věci figurky z aliexpres doposud mi nepřišly a ja sd bojim že mi nepřijdou do vanoc prosim jak mam případě kdyby neprisly baliky postupovat.dekuji za odpověď
Muj email [email protected]13/12/2017 at 18:46 #8047IvetaKeymasterDobrý den,
pokud zásilky nepřijdou do 5/1, tak můžete otevřít spor. Dříve než po 60ti dnech spor otevřít nejde.14/12/2017 at 11:35 #8056Anderson Pamela ChiaraParticipantDobry den dekuji za vasi odpověď
A ten spor najdu kde děkuji moc a hezky den.14/12/2017 at 11:47 #8057IvetaKeymasterVšechny návody jak nakupovat na Aliexpress najdete na tomto webu viz horní lišta této stránky. Více info najdete v článku č. 31
02/01/2018 at 12:30 #8097NikyParticipantDobrý den, chci se zeptat, zboží mně vůbec nedorazilo tak jsem otevřel spor 1den před vypršením ochr.lhůty(je to už 60dní)
Obchodník mně prodloužil ochr.lhutu o 10 dní a napsal ať zruším spor že požádá kurýra o kontrolu zásilky,pak píše byla to ztráta, budeme znovu zasílat nebo refundovat.
Vůbec tomu nerozumím poraďte prosím
Děkuji Havlíček02/01/2018 at 19:57 #8102IvetaKeymasterDobrý den,
bohužel musím souhlasit s prodejcem – také bych prodloužila lhůtu. Na vině může být nestíhající Česká pošta, kdy zásilka už měsíc může ležet v Praze a čekat na roztřídění a tím i zaevidování do evidence zásilek došlých do ČR. Spor můžete nyní zavřít (zrušit) – hlavně nepotvrzujte spor, že souhlasíte s vyjádřením prodejce. Tím by jste potvrdil spor jako vyřešený bez náhrady Kč. Když jej zrušíte (zavřete), budete moci spor otevřít znovu.
https://www.ceskyali.cz/jak-nakupovat-na-aliexpress/31-novy-zpusob-otevreni-sporu-reklamace-na-aliexpress/ -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.