Zdravím 🙂 Má někdo zkušenosti s tím, že mu prodejce poslal věci z objednávky ve víc zásilkách? Včera jsem objednala víc věcí od jednoho prodejce. Přišla mi zpráva ohledně jedné z věcí, že ji poslal zvlášť, ve zprávě bylo i sledovací číslo. Zbytek věci čeká na odeslání ve složce “To be shipped”. Ale ta jedna věc mezi nimi není, a není ani v odeslaných. Nevíte někdo, kde to hledat a jak otevřu spor, když nepřijde? 😳
Už se mi stalo, že jeden prodejce věci z jedné objednávky poslal z rozdílných skladů a rozdílnou cestou. Ale vše bylo vidět v “Orders”, každá položka měla své potvrzení o přijetí, stejně jako sledovací číslo. Prostě se to chovalo naprosto standartně.
Tak mám ve složce “To be shipped” počet 6, ale objednávek jen pět. Ve “Shipped” správně 4 objednávky. Každopádně jsem se k tomu hledanemu proklikala přes všechny objednávky, tam to je. 😁 Asi na to nemají extra skatulku 🤣