Zdravím, mám dotaz ohledně poškozeného zboží, konkrétně díl na notebook, přišel za 3 týdny od objednání nicméně poničen. Podal jsem návrh na vrácení peněz a to plné částky nicméně nabídnuta mi byla ani ne polovina. chci se tedy zeptat co doporučujete, jestli má cenu vracet nebo přistoupit na jejich návrh. Díky
Plnou částku vrací pouze v případě, že zboží nedorazilo nebo ho nelze používat. Pokud lze zboží opravit svépomocí, přijde jiný odstín nebo vypadá trošku jinak než na obrázku dávají pouze částečnou kompenzaci. Mají to takhle od čínského nového roku. 🙂 Je to celkem pochopitelné…. Buď můžete zboží opravit nebo prodat…. Takže bych vzala kompenzaci a prostě si to narovnala sama. 🙂 Případně vám nikdo nebrání odeslat zboží zpět prodejci a nechat si poslat kus nový a lépe zabaleny. 🙂