Zdravím, Potřebovala bych poradit. Koupila jsem z Aliexpress čtvery smart band. No dvoje nefungují vůbec. Psala jsem prodejci a ten mi nejdříve psal, že mám udělat novou objednávku,kterou nezaplatím a on mi je pošle. No poté začal točit, že jedny zaplatím a druhé mi dá zdarma, já psala,že už nechci kupovat další, když mám dvoje nefunkční a ať mi pošle dvoje zdarma a on, že teda jo, ale že mi pošle troje a jedny zaplatím. Tak jsem řekla, že ano,on však objednávku neupravil, protože mi ty třetí přidá k objednávce až tu předchozí příjmu. Už ho mám popravdě plné zuby, teď zase se začal kroutit a píše úplné nesmysly o tom, že když mi balíček nedorazil, mám kontaktovat poštu. Já ho samozřejmě mám, když jsem nu posílala fotky, že hodinky nefungují. Prosím poraďte, co teď, mám tu objednávku přijmout a potom otevřít spor? Děkuji
Poslední dobou se mi asi 2x stalo když přišlo nefunkční nebo poškozené zboží že jej aliexpress chtěl poslat zpět a nebo smůla. Nic nevrátí. Takže pokud jsou za pár korun, držím palce aby vrátili peníze a nechtěli je zasílat zpět. Protože poštovné by stálo víc než by možná někdy vrátili.
No mně se stalo kdysi že jsem si objednal videohry ala Nintendo přišli krásné zabalené po zapnutí obraz šel ale ne zvuk poslal jsem mu video, napsal mi že mi vytvořil novou objednávku za korunu a dal odkaz, jenom aby získal od Ali mou adresu, po potvrzení mi přišli do měsíce plně funkční hry.