Hlídejte si lhůtu, napište prodejci, zda neví, co se stalo. Občas se třeba cestou na letiště (někdy je ta cesta opravdu dlouhá) poškodí štítek s adresou a balík se mu vrátí. Teď se mi to stalo s dvouma balíkama a prodejci zboží odeslali znovu, jen jsem prodloužila ochrannou lhůtu a mám nové sledovačky. Rozhodně kdykoliv než otevřete spor, kontaktujte prodejce 😉
Mě se to stalo u 2 zásilek. Jeden prodejce nereagoval, takže mi ve sporu byly vrácené peníze a druhý ihned odeslal znovu a poslal nové sledovací číslo a zboží přišlo, ještě před vypršením lhůty, takže určitě napište prodejci 😉
Já tohle nedávno řešila, prodejce tvrdil, že je na cestě, že se jen stala chyba, tak jsem otevřela spor a do pár h byl vyřešený, vrátili mi peníze a balík do dnes nedorazil, jsou to víc jak 3 měsíce co na něj “čekám” ☺️☺️☺️
Mám to tak stalo teď se dvouma balockama a prodejce vůbec nereaguje a podpora mi už po druhé prodloužila lhůtu, tak nevím jestli se jich ještě dockam 🙁