Dobrý den, prosím naléhavě o pomoc při řešení reklamace. Objednala jsem svatební šaty pro dceru, včetně zakázkového šití závoje a spodničky- celková cena 520 USD. v pátek objednané dorazilo- šaty uplně jiné než jsem objednala, spodničku neposlali vůbec a závoj je kus ustřižené látky. Při otevření sporu jsem navrhla vrácení zboží a obchodník mi měl vrátit peníze. Uzavřeli jsme dohodu. Zboží musím vrátit do 9 dnů (tzn. do 10.4. 2016). Až poté jsem zjistila, že když to pošlu přes společnost DHL dopravné je více než 10.000 Kč. S jiným dopravcem to nedorazí zpět včas. Psala jsem prodejci, jestli není možné, aby mi vrátil peníze za závoj a spodničku a slevil za šaty, ale vůbec nereaguje. Dcera šaty nechce, závoj se nedá použít a spodničku nemáme. Prosím o radu, co mám dělat, jestli je možno kontaktovat přímo Aliexpress a požádat je o pomoc při domluvě s obchodníkem. Hledala jsem kontakt na Aliexpress, ale nenašla jsem ho. Aliexpress má peníze obchodníkovi poslat, až když zboží do neděle 10.4. 2016 nedorazí. Děkuji za pomoc
Alex