Zrušení objednávky prodejcem

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #7807
    coffee.wendy
    Participant

    Zdravím,

    1. května jsem na Aliexpressu objednávala zboží, platba proběhla v pořádku a mailem mi došlo, že objednávka byla odeslána. Jenže 14. května už mi přišla zpráva od prodejce, že je nějaký problém (který jsem ale díky lámané angličtině opravdu nepochytila); v detailu objednávky se mi objevilo, že zásilka byla zrušena a tím to haslo. Jelikož to byl můj úplně první nákup na Aliexpressu, jsem z toho poněkud zoufalá, protože vůbec netuším, jakým způsobem mám získat své peníze zpátky a hlavně kdy.

    Nějaká ochranná lhůta se mi tam vůbec nezobrazuje, uvedeno je akorát: “Your order should arrive within 22-41 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time. If your order does not arrive on 2017-07-01 , you can apply for a refund by opening a dispute.”

    Mám to chápat tak, že ochranná lhůta trvá do toho 1. července? A že teprve 1. července ten spor vůbec mohu otevřít? (Jde mi i o to, že se mi nabízí možnost na prodloužení té ochranné lhůty, ale nikde není uvedeno, do kdy mám vůbec tu původní, nic mi nepřišlo ani v jednom z mailů. Mám proto strach, jestli už náhodou nevypršela a já jsem nepřišla o peníze.)

    Předem moc děkuji za jakoukoli pomoc.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password