Zrušení objednávky v infu o dopravě
-
Dobrý den, potřebuji poradit zda mám otevírat spor, když jsem objednala pouzdro na mobil 29.1.17 a má přijít do 10.4.17. Prodejce nereaguje na moje zprávy. Když si rozkliknu informace o dopravě tak tam je napsáno, že 18.02. byla objednávka zrušena, ale přitom tam je sledovací číslo, tak vůbec nevím jestli mám šanci že to dojde. (Taky jsem zjistila, že má nic moc recenze).
Díky za radu.
Dobrý den,
uběhlo již 60 dnů od odeslání, proto bez obav otevřete spor a požadujte vrácení peněz zpět.
dobrý den
asi je to stejná situace,ale raději se zeptám
zboží objednáno 23.3.a 7.4.-zásilka zrušena(viz příloha)
peníze nevráceny.objednávka bude uzavřena za 21 dní.
Prosím jak mám postupovat
Děkuji za odpověd
Dobrý den, určitě otevřete spor, do přílohy přidejte tracking z objednávky v angličtině a peníze Vám Aliexpress vrátí.
Proběhlo to v pohodě, prodejce vůbec nereagoval tak mi peníze vrátili.
Míla
- You must be logged in to reply to this topic.