Zrušení objednávky v infu o dopravě

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #7613
    Mila
    Participant

    Dobrý den, potřebuji poradit zda mám otevírat spor, když jsem objednala pouzdro na mobil 29.1.17 a má přijít do 10.4.17. Prodejce nereaguje na moje zprávy. Když si rozkliknu informace o dopravě tak tam je napsáno, že 18.02. byla objednávka zrušena, ale přitom tam je sledovací číslo, tak vůbec nevím jestli mám šanci že to dojde. (Taky jsem zjistila, že má nic moc recenze).
    Díky za radu.

    #7655
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    uběhlo již 60 dnů od odeslání, proto bez obav otevřete spor a požadujte vrácení peněz zpět.

    #7746
    keni
    Participant

    dobrý den
    asi je to stejná situace,ale raději se zeptám
    zboží objednáno 23.3.a 7.4.-zásilka zrušena(viz příloha)
    peníze nevráceny.objednávka bude uzavřena za 21 dní.
    Prosím jak mám postupovat
    Děkuji za odpověd

    #7748
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den, určitě otevřete spor, do přílohy přidejte tracking z objednávky v angličtině a peníze Vám Aliexpress vrátí.

    #7750
    Mila
    Participant

    Proběhlo to v pohodě, prodejce vůbec nereagoval tak mi peníze vrátili.
    Míla

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password