Ne Uvedený

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: bluetooth sluchadla #2922
    Ne Uvedený
    Member

    Zdravim!
    Tezko poradit, BT sluchatek jsem objednaval nekolik. Samozrejme je mozne, ze mate vadny kus. V tom pripade nezbyva nez otevrit dispute a pokusit se ziskat penize zpatky. Jinak, ne ze bych se Vas chtel dotknout, ale doporucuji najit na youtube video kde se testuje obdobny typ sluchatek. Mnohdy dorazi zbozi bez navodu, tak jestli jen se sluchatky nepracujete spatne (misto vypnuti, jste aktivovala rezim parovani apod.)

    in reply to: Kdy otevřít spor ? #2901
    Ne Uvedený
    Member

    Zdravim!
    Zkusim to vzit nejak poporade 😉
    Neni to pravda, nektere zasilky prijdou i pozdeji, obzvlast ted pred Vanoci. Popravde je trosku legracni ze zahranicni posty obvykle napor zvladaji, ale ceska posta je rok co rok prekvapena jak silnicari velice ze snih zapadal jim silnice. Mne se ted valel balik 16 dni na postovnim prekladisti.

    Spor naopak musite otevrit drive nez vyprsi ochranna lhuta (lze to i potom, ale myslim ze balik se povazuje za doruceny a muzete reklamovat zavady). Ja osobne doporucuji tak 2 az 3 dny pred vyprsenim lhuty. Pripadne pokud se lhuta jiz krati, zkuste se domluvit at vam prodejce (primo na aliexpress aby se zmenil odpocet, nejen per huba pres zpravy) prodlouzil o 10 dni ochrannou dobu a balik se treba konecne pohne. Jinak aliexpress garantuje doruceny do 60dnu. Otevirat spor ze vam balik neprisel po 30 dnech je imho nesmysl, nebude vam dost pravdepodobne vyhoveno.

    Co se tyce ceske posty. 17track nema detailni sledovani ceske posty. Je mozne ze se balik vali na nejakem prekladisti. Jinak na poste se vyplati neverit ani dobry den. Natoz neco o dorucovani baliku (nedejboze zahranicnich a poslanych obycejne) do druheho dne 😀

    Penize se vraci tak, ze po uzavreni sporu, kde dojdete s prodejcem domluvy, nebo spor rozhodne aliexpress. Vam aliexpress zpetne neprijme platbu v urcite vysi. Penize se vam pak do tusim 15dnu pripisi na ucet spojeny s kartou.

    in reply to: Jak dostanu peníze zpět? #2894
    Ne Uvedený
    Member

    Dobrý den!
    Pokud ještě neskončila ochranná lhůta otevřete spor. Pokud skončila a vy si nehodláte zřizovat paypal účet (je stejně pravděpobné, že Vám prodejce žádné peníze nepošle) smiřte se s jejich ztrátou. Zásadní pravidlo nakupování na aliexpressu je hlídat ochranné lhůty a nikdy nevěřit slibům…

    in reply to: Prodejci nepřišli peníze #2893
    Ne Uvedený
    Member

    Zdravím!
    Na aliexpressu neplatite primo prodejci. Po objednani zbozi jsou Vam z karty strzeny penize a ty ma “v uschove” aliexpress. Pote co potvrdite, ze Vam zbozi prislo, nebo Vam vyprsi ochranna lhuta aliexpress teprve penize uvolni prodejci.

    Mam tedy trochu problem rozumet Vasemu dotazu. Zbozi jste tedy zaplatil, a byla Vam prislusna castka strzena z bankovniho konta?

    in reply to: Objednávka zaplacena, prodejce zlevnil #2886
    Ne Uvedený
    Member

    Dobry den!
    Je to bezna praxe u troufam si rict 90% prodejcu na ali. Je to jako u nas povanocni vyprodeje. V patek 4.11. Naskocili cenovky do astronomickych cisel a 11.11. Padli cca na normalni uroven, ale s cedulkou ze se jedna o slevu 70%. Nevim o kolik penez se jedna, ale bral bych to nejak jako zkusenost. Lepsi je tak tyden pred a po 11.11. Neobjednavat, nebo si hlidat cenu jiz tyden pred nim…

    in reply to: nejde otevřít spor, lhůta nevypršela #2884
    Ne Uvedený
    Member

    Zdravim!
    Mne se povedlo otevrit spor a nahrat video az tak, ze jsem zmensil velice vyrazne velikost videa aby nahravani netrvalo tak dlouho (i tak 20MB soubor se nahraval asi pul hodiny) a spolecne s videem jsem pridal i fotku, ta nebyla uplne relevantni, ale teprve potom to aliexpress zkousnul…..

    in reply to: Promrhání prodloužení ochranné lhůty #2873
    Ne Uvedený
    Member

    Dobry den! Sledovaci cislo z printscreenu RF347190773CN jsem zadal do vyhledavace ceske posty. Dle posledni informace nebyl 4.11. adresat zastizen a balicek je ulozen na pobocce ceske posty Brno 15 psc 61500. Pokud jste z Brna a sledovaci cislo neni tedy falesne zajdete na pobocku posty a radne je tam ,no vsak vy vite, ze vam neumi ani vhodit papirek do schranky. Pokud nejste z Brna a mate moznost jeste otevrit dispute (lze tusim 15 dni po vyprseni doby) urcite tak ucinte…

    in reply to: nejde otevřít spor, lhůta nevypršela #2852
    Ne Uvedený
    Member

    Mam obdobny problem. Po kliknuti na submit, vyskoci z google chromu hlaska o chybe site, submit zasedne a uz se nic nedeje 🙁

    Ne Uvedený
    Member

    Zdravim! V mobilni aplikaci je zatim vse pri starem. Imho je to velky krok zpet…

    in reply to: Servisy / lakovny v centru Prahy #2522
    Ne Uvedený
    Member

    Spamer. Dává to na více různých fór. Jen mění profilové fotky a srdceryvný příběh slečny s luxusním autem. Na motorkarich má par hlubokých škrábanců tady už promáčklý dveře :unsure:

    in reply to: reklamace otevreni sporu #2511
    Ne Uvedený
    Member

    Hodte sem screen obrazovky. Klidne se zacernenymi osobnimi udaji… Spor urcite nerusit…

    in reply to: Kdy mohu požádat o full refund? #2493
    Ne Uvedený
    Member

    Upřímně se musím postavit na stranu paní Zuzany. Aliexpress garantuje dodání do 60 dnů. Někteří prodejci si lhůtu zřejmě sami zkrátí z důvodů přilákání zákazníka. Zásadně nemohu souhlasit s tvrzením, že závazek obchodníka končí tím, že zboží předá přepravci. Jestli pošle zboží přes fedex, DHL anebo přes opelichaného poštovního holuba co dostane nad mořem infarkt, není v případě mnou nespecifikovaného způsobu dopravy můj problém. Závazek obchodníka končí v momentě kdy obdržím v sjednaném termínu bezvadné zboží s parametry jenž jsem si objednal. Pokud si necháte od firmy postavit dům a ten Vám spadne a majitel stavařské firmy se Vám do telefonu rozbrečí, že on nic, že mu dodali špatný cement, taky Vás to nebude zajímat a budete požadovat plnění dle smlouvy nebo odstoupení. Zkrátka kupuji produkt, za určitých podmínek pokud je prodejce nesplní je na mojí benevolenci jak s tím naložím. Osobně čekám maximálně těch 70 dnů. Pro informaci, dle sledovacího čísla mám již rok balík v městě které nedokáži ani vyslovit a stav označen jako vyřazen (tzn. pravděpodobná ztráta). A prodejce mě samozřejmě taky ubezpečil, ze balík určitě dorazí a rozhodně není důvod k tomu otevírat dispute, že stačí ještě počkat pár dnů…

    in reply to: Dobrý E-shop s košilemi? #2458
    Ne Uvedený
    Member

    Můžu tě ujistit, že s lopatou skutečně nepracuji a montérky občas nosím, třeba když se hrabu v motorce, tak si oblek brát nebudu . Ale narozdíl od tebe netrpím nutkáním se zaregistrovat na serveru jenž se zabývá obchodem na čínském portálu aliexpress a strčit tam dotaz na nějaký eshop. Jediný důvod proč bys to dělal je v poslední době velice oblíbená vlezlá reklama ve stylu “jsem běžný uživatel, a představte si, kde jsem pěkně nakoupil.”

    Za pravdu ti dávám že můj příspěvek je bezpředmětný. Bohužel problém tkví v tom, že bezpředmětný už byl ten první. Takže co čekat jiného. Na závěr se tedy držím předchozí rady. Když neumíš s lopatou, tak aspoň neotravuj s reklamou.

    in reply to: Dotaz spor #2445
    Ne Uvedený
    Member

    Nevím proč je nutné vložit video. Ale s nahráním videa jsem měl taky kdysi problém. Není video příliš velké? Zkusil jste nahrávat v jinou dobu kvůli vytíženosti serveru? To mi kdysi pomohlo. Případně bych zkusil konverzi na jiný formát.

    in reply to: Aplikace #2262
    Ne Uvedený
    Member

    Pokud si to vykládám správně. 29.3. Začnou nějaké vyprodejove akce… Některé zboží má přes mobilní aplikací výhodnější cenu obecně. Ale s tímto to přímo nesouvisí..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password