Přidej recenzi

Odpovědět: spor

#7557

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
obávám se, že jste asi o peníze přišel. 🙁
Zboží Vám nebylo dodáno a měl jste otevřít spor Refund only (Jen vrácení částky). Vy jste však otevřel spor Refund goods (Vrácení zboží) – tedy, že prodejce vrátí peníze, až mu vrátíte zboží, což je ve Vašem případě nemožné.
Prodejce s návrhem souhlasil a systém Aliexpress Vám zasílá upomínky, že musíte do sporu zadat informace o sledování zásilky do Číny. Pokud je nedodáte do 28/2, spor uzavřou a peníze vyplatí prodejci.
Při otvírání sporu je třeba si vše pořádně zkontrolovat, co vyplňujete. Během sporu by šel ještě důvod změnit, ale pokud prodejce souhlasil (a velmi rád, protože ví, že jste udělal hloupost, když píšete, že jste zboží nedostal), tak už jste se domluvili a nejde s tím nic udělat.