Přidej recenzi

Odpovědět: Jak otevřít spor po 14 dnech

#7578

Jaroslava Seidlová
Účastník

Dobrý den. Mně se stalo to, že mi prodejce zboží dlouho neodesílal, napsala jsem mu a on chtěl abych přikoupila ještě za 3 dolary navíc, že jinak nic nevydělá. To jsem odmítla a napsala mu, že v tom případě ruším objednávku a žádám vrácení peněz.Jenomže já před tím už klikla na zrušení a důvod jsem udala že je příliš dlouhá doba expedice.Měla jsem čekat na vyjádření prodejce a ten reagoval tím, že okamžitě zboží odeslal. Jenomže na mé objednávce se samozřejmě objevilo, že je objednávka ukončena. Nevěděla jsem, že mám reagovat do pěti dnů a žádat peníze zpět. Věřila jsem, že zboží bylo opravdu odesláno,vypadalo to úplně věrohodně. Ale po dalších asi osmi dnech jsem chtěla sledovat zásilku a zjistila, že je to podvod. Bylo tam napsáno, že je destinace USA, ne Č.r. A bylo jasné, že to je celé smyšlené. Jenomže pro mne už bylo pozdě.Vypršelo pět dávno a já už nemůžu otevřít spor a žádat peníze zpět. prodejci jsem to napsala a on stále opakuje abych otevřela spor, že mi vrátí peníze. Určitě ví, že už nemůžu. Zatím jsem samozřejmě nehodnotila, to jediné mi jde otevřít. Mohu to napsat pouze do hodnocení a nedat hvězdy. Ale to asi tak vše. Myslíte, že mohu dělat ještě něco jiného? Děkuji za odpověď.