Přidej recenzi

Odpovědět: Problém Česká pošta

#7584

Děkuji Iveto. Kouknu na to. Ale stala se mi dneska jiná věc. Objednala jsem svetr a průběh se zdál normální. Ale při sledování zásilky jsem přišla na to, že je balíček stále v Číně na místě a není žádný pohyb. Poprosila jsem prodejce, aby se na to podíval. Neodpověděl. Dnes jsem se podívala znova a zjistila, že byla objednávka 4.3.2017 zrušena. Prodejce mnbe na tohle vůbec neupozornil a já nevím kdo to zrušil a proč. Napřed tam bylo že je balíček v tranzitu a teď je tam napsáno že je zrušen. Prodejci jsem samozřejmě napsala, ale asi neodpoví. Chci tedy objednávku zrušit a žádat o vrácení peněz. Ale nevím přesně který z důvodů které jsou uváděny v dotazníku mám zaškrtnout. Do samotné zprávy to pak vysvětlím, ale musím zaškrtnout napřed to políčko, kde jsou už předtištěné důvody. Už jste se s něčím podobným setkala? Mohla byste mi poradit co mám udělat? Moc Vám děkuji.