Přidej recenzi

Odpovědět: Zboží nedorazilo

#7607

Urbankova Bedriska
Účastník

Dobrý den,měla bych k Vám tento dotaz.
Před 2 měsíci mi prodejce odeslal mou objednávku,která dosud nedorazila,dost mě to znepokojuje.Doposud jsem vždy obdržela všechny balíčky nejpozději do měsíce. Dne7.3.2017 jsem napsala zprávu prodejci a žádala touto formou o prodloužení končící ochranné lhůty pro mou objednávku, neboť se mi nepodařila žádost přímo na stránce mé objednávky (měla jsem zvolený český překlad).
Prodejce mi lhůtu touto formou neprodloužil s tím, že mám ještě vyčkat.
Dne 13.3.2017 jsem zkusila žádost o prodloužení ochranné doby na stránce mé objednávky, ale už bez překladu do češtiny a podařilo se.
Dne 14.3.2017 mi prodejce vyhověl a prodloužil ochrannou dobu o dalších 14 dní.
Pokud by zboží do této doby nedošlo, mám v úmyslu požádat o další prodloužení formou zprávy a nevím, zda-li mi prodejce vyhoví.
Pak by přišlo na řadu Otevření sporu.
Dovoluji si Vám položit tyto otázky.
-jak přibližně dlouho trvá,až se vyřeší vrácení peněz?
-v případě,že by již měla částku na svém účtě za nedodané zboží a později by zboží nakonec dorazilo, jak se toto řeší?
-nebo zboží nepřijmout od doručovatele?
Pošta většinou zboží z číny dává přímo do schránky.
Pro informaci moje objednávka čítá částku 1 500 Kč za 2 ks.
Obávala bych se např.přímé platby na prodejcův účet.
děkuji za radu Urbánková