Přidej recenzi

Odpovědět: Reakcia predajcu na otvorenie sporu

#7760

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
chce změnit důvod sporu, aby byla „vina“ na Vaší straně – že si něco objednáte a teď to nechcete. Pravděpodobně to tak chce proto, že když důvod změníte, on Vám to zamítne a když se to přesune na posouzení k Aliexpressu, tak Vám to také zamítnou, že není důvod k reklamaci. Když to zboží nechcete, nemáte si objednávat, že? Takhle by museli pak vracet peníze každému. Takže Vám to také zamítnou, Vy budete mít smůlu a prodejce ze sporu vyjde s čistým štítem, že otevřený spor nebyl jeho vinou. Za každý spor, kde je vina na straně prodejce (poslané jiné zboží, nefunkční zboží, jiné velikosti než uvádí míry apod.) totiž dostávají něco ve smyslu „černých bodů“ od Aliexpressu a poté za ně dostávají sankce a případně zákaz prodeje na Aliexpress.
Proto se prodejce snaží hodit důvod sporu na Vás – nepřistupujte na tento nátlak a spíš bych mu do zpráv odepsala, že se jedná z jeho strany o pokus o podvod a můžete jej také případně nahlásit Aliexpress jako nabádání k porušení pravidel prodeje, takže ať s takovými zprávami nepokračuje.