Přidej recenzi

Odpovědět: chybejici zbozi v balicku

#7800

Iveta
Klíčník

Pokud je spor ukončený, pravděpodobně prodejce spor uznal a potvrdil – tím se spor zavře a pro Aliexpress je to pokyn k odeslání peněz za obal směrem k Vám a peněz za sklo směrem k prodejci. Číslo účtu jim samozřejmě nemusíte posílat, ale oni ho nemají a ani ho nepotřebují, protože jste platil kartou. Oni provedou vrácenou platbu kartou (ve Vašem případě částečnou vratku), takže se Vám částka připíše zpět na kartový účet. Obvykle je to tak do 3 dnů od uzavření sporu a bude připsána (u většiny bank bývá připsána) u data platby za zboží. Například zboží jste objednal 20.4., takže se v elektronickém výpise podíváte do historie až k datu 20/4, kde uvidíte platbu za zboží a u toho data bude i kladná částka s datem zaúčtování červnovým. Banka si za vrácené platby neúčtuje žádné poplatky, takže můžete být v klidu a ve sporech žádat zpět třeba 1 US.
Ještě poradím, kde zjistíte pohyb peněz, ale většinou to není nutné sledovat. Když si v PC otevřete objednávku, pod modrým rámečkem logistický tracking (vidíte tam sledování zásilky) jsou 2 záložky – Order (tu běžně vidíte) a Financial – na tu klikněte a zobrazí se historie platby a vrácení peněz. Dole máte takovou linku s puntíky, kde se zobrazuje postup vrácení peněz. Peníze obvykle přijdou do druhého dne, kdy je druhý puntík oranžový. Pokud by peníze nepřišly do 15ti pracovních dnů, je potřeba se obrátit na Aliexpress chat, aby vrácení peněz prověřili. Nemá cenu se obracet na prodejce, ten Vám nepomůže a ani peníze nemá. Ale k tomu dochází opravdu ojediněle, takže asi ani nebudete potřebovat.