Přidej recenzi

Odpovědět: Feedback aliexpress

#7912

dohamaja
Účastník

Objednala jsem na Aliexpress zboží. S prodejcem jsem měla domluveno, že ho pošle až v polovině září a to z důvodu mé nepřítomnosti v ČR po celé září. Jenže chybička se vloudila a zboží bylo zasláno počátkem září. Toto jsem zjistila v době, kdy už zboží bylo v ČR. Takže velké úsilí přes ústřední poštu, volala jsem sousedům. Zjistila jsem, že již byl pokus o doručení bez výsledku. Angažovala se pošta a znovu doručila, tentokrát předala sousedovi. No a já za 14 dnů přijela, radost veliká, že na mě čekal balíček. Jenže na stránkách nebylo odsouhlaseno doručení a potvrdit tuto skutečnost již nebylo možné. Proto mi ani nejde přidělit prodejci 5 hvězdiček ( a dala bych i 10). S prodejcem jsem z ciziny prostřednictví stránek „živě“ komunikovala.Ten si byl své chyby vědom, ale stalo se.
Takže jak dál? Teď mi na hodnocení zbývá asi 8 dnů. Pomůže někdo? Díky

Attachments:
You must be logged in to view attached files.