Přidej recenzi

Odpovědět: Pomoc rychle!

#7983

Iveta
Klíčník

Prodejce Vám poslal zboží – to po 60ti dnech nepřišlo – otevřel jste spor, že zboží nepřišlo a chcete peníze zpět.
Prodejce souhlasí s vrácením peněz, ale prosí, že když Vám to zboží třeba časem přijde, jestli by jste mu ho dodatečně zase zaplatil. Což znamená, že by jste u něj udělal objednávku, zaplatil a napsal mu, že je to platba za předcházející obj. č. XXX z 7/9 2017, která Vám přišla po vrácení peněz a on tak bude vědět, že novou objednávku nemá odesílat. Vy jen po 10ti dnech potrdíte, že jste zboží z druhé objednávky dostal a jemu tak půjdou peníze za tu první objednávku.
No ale ze zkušenosti – co nedojde do 60ti dnů, tak nedojde téměř nikdy. Co jsem koukala do svých sporů, tak ze 30ti ztracených zásilek přišla dodatečně jen jedna.