Přidej recenzi

Odpovědět: otevření sporu – vrácení platby

#8115

jitkat
Účastník

Dobré ráno Ivet.
Chtěla bych poprosit opět o radu.
Objednávala jsem zboží 11.11.2017. Dosud nedošlo a ochranná lhůta končí 13.1.2018, tak jsem před 2 dny žádala prodejce o prodloužení ochranné lhůty. Na to vůbec nereagoval. Po rozkliknutí detailu objednávky jsem si ale všimla, že už někdy 13 dnů po odeslání byla objednávka zrušena. Žádné info mi o zrušení nedošlo, tak nevím proč byla zrušena. Tak teď zase nevím, co s tím? Zda otevřít spor hned, nebo až toho 13.1.? Pročetla jsem tu spoustu témat i odpovědí a stejně nevím, jak postupovat. Někde píšete, že spor nelze otevřít dřív než po uplynutí 60ti dnů, ale pokud spor neotevřu před uplynutím ochranné lhůty, tak je zas zásilka považován za doručenou… Kdy tedy spor otevřít nebo jak postupovat?
Předem děkuji, Jitka

Číslo objednávky:
87986355274322
Postavení:prodejce odeslal vaši objednávku
Připomínka:
Vaše objednávka by měla dorazit v rozmezí 22-41 dní, Faktory jako zpožděná logistika a celní odbavení mohou mít vliv na dodací lhůtu.
1. Pokud vaše objednávka neobdrží 2018-01-13 , můžete požádat o vrácení platby spuštěním sporu.
Sledovací číslo: 06855092312
Podrobnosti:

2017.11.27 11:04 (GMT-7): Zásilka byla zrušena
2017.11.16 02:07 (GMT-7): Čeká na vyzvednutí