Přidej recenzi

Odpovědět: otevření sporu – vrácení platby

#8130

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
tak obvykle prodejci nabízí, že pošlou znovu a čekají, zda si prodlouží nakupující lhůtu. Když pak vyprší, oni dostanou peníze a prodejce žádné nové zboží přitom ani neposlal. Proto v těchto případech spíše doporučuji uzavřít objednávku sporem a objednat si zboží znovu.
Ve Vašem případě však prodejce nabízí zaslání objednávky za 0 Kč/US/e, což se může jevit jako výhodné, ale…. Po Vás chce, ať objednávku potvrdíte jako došlou, jemu přijdou peníze. Uděláte sice objednávku zdarma, ale pokud zboží nepřijde (asi pravděpodobně opravdu ani nepřijde), tak budete chtít otevřít spor a dostanete zpět … nulu! I v tomto případě bych tedy standartně buď prodloužila dobu pro přijetí zboží a dál čekala nebo otevřela spor a žádala peníze zpět. Jen malé procento prodejců opravdu zašle zboží znovu.