Přidej recenzi

Odpovědět: On-time delivery – vrácení peněz, co pak se zbožím

#8196

Petra Svobodova
Účastník

Dobrý den, Ivetko, také to řeším. Prodejce se vztekal (a psal mi, že bude chtít peníze zpátky pokud to dorazí), ale Ali spor ukončil v můj prospěch. Teď, po 14 dnech balík dorazil (měla jsem ho ve schránce, ale na stránkách ČP je vidět doručeno, takže to pošťačka nejspíš podepsala za mě nebo nevím). Chápu správně, že to nemám řešit? Jako ve smyslu jeho chyba, že to nepřišlo včas a moje jsou peníze i ty věci? Přijde mi to hloupé, ale na druhou stranu vzhledem k jeho chování se nemám dále chuť tím zabývat… nicméně také nevím, zda to není nějak v rozporu s pravidly.

Je možné jiné vrácení peněz prodejci než přes PayPal, který nemám?

Moc děkuji za info. Peťka

  • Tato odpověď byla upravena před 10 měsíců, 3 týdnů uživatelem  Petra Svobodova.