Přidej recenzi

Odpovědět: Zavada na vyrobku, spravny postup pri reseni sporu

#8498

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
no popravdě bych osobně na znovuzaslání zboží nepřistoupila:
1) nevíte, jestli ho skutečně odešle
2) nemáte žádnou ochrannou dobu pro doručení zboží
3) pokud by náhodou přišlo a nebylo funkční, nemůžete již otevřít spor.

Zkuste raději otevřít spor a žádat peníze zpět. To, že jste dostal sledovací číslo ještě neznamená, že zboží bylo skutečně odesláno. Prodejce si jen nechal od poštovního systému vygenerovat sledovací číslo a má 10 dnů na jeho fyzické doručení na poštu. Tedy pokud bude mít zájem ho odeslat. Jelikož se nic nezobrazuje v trackingu (aspoň podání zásilky), tak ani nevěřím tomu, že zboží poslal.