Přidej recenzi

Odpovědět: Špatné zboží, probíhající spor, vrácení zboží do Španělska

#8499

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
ano, chápete e-mail správně. Na své náklady ji máte vrátit prodejci zpět a objednat si novou, ale neplatit ji a počkat, on cenu upraví na 0,01US a tu cenu zaplatíte.
Postupovala bych tak, že bych spor nechala otevřený s tím, že mi má prodejce vrátit celou částku zpět, protože zboží je nefunkční. Není povinnost zboží vracet. Pokud se pak do sporu vloží Aliexpress, tak buď rovnou potvrdí vrácení celé částky zpět nebo dá na výběr:
1) vrátit zboží zpět prodejci a dostat plnou částku zpět (nevýhodné, poštovné může být v hodnotě zboží nebo vyšší)
2) zboží nevracet a dostat zpět část peněz.
Bohužel dopředu nelze odhadnout, jak Aliexpress spor vyřeší.

Až poté bych řešila, zda si toto zboží znovu na Aliexpress koupit či nekoupit, ať už od téhož prodejce či jiného.