Péče o miminko

Baby vak na nošení kojenců
Popis recenze

Baby vak jsem si objednala kvůli rychlému přenášení miminka na krátké vzdálenosti, kdy se mi nechce vytahovat kočárek. Mám i klasickou klokanku, ale nevyhovovala mi manipulace s novorozencem při vkládání do ní. Tento vak mi vyhovuje lépe než klokanka. Mimi je v ní hezky celé schované (nefouká na něj, nesvítí na ně sluníčko), v přirozené schoulené poloze. Mimi se do vaku položí, přepásá tříbodovým uchycením na suchý zip a poté si vak obléknete jako tašku přes rameno. Velkou výhodou oproti klokance je pro mne i lepší výhled na cestu před sebou a "delší" ruce. S vakem si můžete sednout do dřepu a snadno se obout či pomoci staršímu dítku s oblékáním. To mi bohužel s klokankou nešlo, přes mimi jsem pořádně neviděla např. na zapínání zipu bundy druhého dítěte a navíc jsem měla kratké ruce. Vak je ušitý z dvojitého šusťáku, dno je vyztuženo vatelínem, Doporučen je do váhy 15 kg a 18 měsíců věku. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že pás jde méně utáhnout než na obrázku prodejce. Tam má dítě hlavu uloženu na prsu maminky (byla by možnost i kojení), ale ve skutečnosti i při maximálním utažení pásu má mimi hlavu v úrovni mého pasu (měřím 170 cm). Vak rozhodně doporučuji pro velmi snadné používání, které je příjemné i miminku (většinou v šeru vaku ihned usíná, kolíbáno mou chůzí). Dceři jsou nyní 4 měsíce a vak má velice ráda. Vak je velmi lehoučký (také výhoda oproti klokankám) a lze ho složit do malého balíčku. Koupit lze v tmavě modrém provedení šusťáku + barevná vnitřní bavlna.

Cena zboží
7,92 USD
Doporučuji ostatním?
Ano
Placené CLO
Ne
Placené DPH
Ne
Doručeno za (dnů):
23
Bavlněné látkové pleny či prostěradlo
Popis recenze

Balíček dorazil v pořádku, řádně zabalen, čistý a nesmrděl. Tento produkt jsem kupovala jako látkovou velkou plenu pro mimčo. Je to opravdu příjemná bavlna, popis prodejce odpovídá realitě. Materiál je příjemný. Komunikace s prodejcem v pořádku. Zboží mě kvalitou v dobrém překvapilo.

Cena zboží
11,99
Měna
EUR
Doporučuji ostatním?
Ano
Placené CLO
Ne
Placené DPH
Ne
Doručeno za (dnů):
23
Fleesová deka
Název recenze
Popis recenze

Fleesová deka s hvězdičkami, materiál velice příjemný, teplý. Popis odpovídá skutečnosti. Je čistá, nesmrdí.

Cena zboží
10,88
Měna
EUR
Doporučuji ostatním?
Ano
Placené CLO
Ne
Placené DPH
Ne
Doručeno za (dnů):
20
Plyšová spirála na kočárek / autosedačku / postýlku
Popis recenze

Velmi pěkná spirála, která se dá upevnit na kočárek, autosedačku či na postýlku. Je to napodobenina značky Sassy. Spirála je ušita z bavlny a doplněna plyšovými hračkami. Na jednom konci spirály je kytička, na druhém motýlek s blýskavými šustivými křidélky. Ke spirále jsou přišité 3 závěsné hračky: růžová sovička - má šustivý ocásek a v hlavě má ukrytou rolničku, růžový motýl - má šustivá křídla a v bříšku rolničku, modro-oranžový brouk - po zmáčknutí hraje 25 sekund melodii Hračka mi přišla zatavena v sáčku. Hračku doporučuji, je hezká, funkční a za polovinu ceny zde prodávaných spirál.

Cena zboží
6,87
Měna
USD
Doporučuji ostatním?
Ano
Placené CLO
Ne
Placené DPH
Ne
Doručeno za (dnů):
31
Plyšová vibrační hračka na kočárek / autosedačku / postýlku
Popis recenze

Roztomilý motýlek zn. Playgro. V hlavičce má rolničku, květina je připevněna k vibračnímu strojku, takže když se za ni zatáhne, tak se s vibrováním zase vrátí k motýlkovi. Délka natažení 10 cm. Hračka je velmi hezky zpracovaná, dobře a rovně ušitá, detaily jsou vyšité. Na hračce se mi líbí, že má snadné uchycení pomocí klipsu (který je žlutý oproti inzerovanému zboží) prakticky kamkoliv a je dost dlouhá na to, aby na ni miminko dosáhlo např. v autosedačce (vajíčku). Používali jsme ji od narození, kdy miminko na ni jen koukalo a cca ve 2 měs. po ní začalo sahat a ve 4 měs. už za ni umí zatáhnout, aby vibrovala. Je velmi hezká a rozhodně bych ji doporučila pro každé miminko. Celková délka 30 cm, motýlek je vysoký 10 cm a široký 12 cm.

Cena zboží
6,16
Měna
USD
Doporučuji ostatním?
Ano
Doručeno za (dnů):
33
Taška na kočár
Název recenze
Popis recenze

Nedávno jsem si objednala tašku na kočár,bohužel barva neodpovídá,chtěla jsem hnědou a přišla mi růžová.Materiál je příjemný,k tomu je přebalovací podložka,menší taška,větší taška,taštička na příkrmy a taštička na flašku.Taška se mi líbí a těším se až ji budu mít na kočárku,ale to si počkám až do konce dubna.

Odkaz na zboží
Cena zboží
16