Přidej recenzi

.

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 12 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1776

    katarína
    Uživatel

    dobrý den co mám delat když sem za objednavku zaplatila a objednavka se stále spracuva ješte neni poslaná a zbýva pár hodín co mám delat když mi ju nepošle ??? psala som mu 2x a nevím co mám delat 🙁 🙁 🙁

    #1785

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nedělejte vůbec nic 🙂 Prodejce zboží odešle – možná je i odeslané a jen se nedostal k PC, aby odeslání potvrdil s napsáním sledovacího čísla. Pokud by čas uplynul, tak se Vám automaticky samy vrátí peníze zpět na kartový účet, takže se nemusíte bát, že o peníze přijdete 🙂
    Jednou se mi už stalo, že doba pro zpracování vypršela, zboží prodejce neodeslal, peníze se mi vrátili na účet. A asi za měsíc přišlo objednané zboží – prostě to prodejce nezapsal do systému 🙂

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.