To cislo vam spis poslal aliexpres ne? Tak pokud vse probehlo jak melo…tedy otevreni sporu, kladne vyrizeni sporu tak tam i vidite v jake fazi je vraceni penez. Urcite jste koukla na uctu i zpetne k datu kdy penize odesly zda se nevratily zpet k tomu datu. Probehlo vsechno tohle?
Ale peníze ze sporů posílá pouze Aliexpress. On drží peníze do doby než je potvrzeno přijetí zboží a v případě sporů pak následně, po uznání sporu, vrací peníze vám na účet, nebo pokud spor dopadne ve váš neprospěch, tak peníze až v tuto chvíli posílá obchodníkovi. Tak nějak nechápu, jak vám posílá peníze přímo obchodník.
Ahoj,
chtěl bych se zeptat k tomuto tématu:
Objednávku jsem položil 6.8.20
7 dnů po objednání zboží jsem byl obchodem upozorněn:
Prodejci se nepodařilo objednávku odeslat včas. Plná refundace bude automaticky odeslána na vaši původní platební metodu do 3 až 20 pracovních dnů.
Pod záložkou Financial je uvedeno,
Refund status: 13.8.20 Waiting processing a 14.8.20 Refund.
A dole je uvedeno: Refunded to Credit Card: 5************6
Usually, you will receive your refund within 3-20 business days after “Refund”. If there is a delay, please check with your issuing bank by using ARN 123456789455
Do dnešního dne i přes urgence jsem peníze neobdržel.
Co mi doporučujete udělat?