ali ROZHODL vrátit zboží= plná refundace ,odmítl jsem
Tagged: rozhodnutí ali, spor
- This topic has 4 replies, 2 voices, and was last updated 5 years, 4 months ago by xondra.
-
AuthorPosts
-
05/08/2018 at 22:45 #8918xondraParticipant
což je nesmysl ,jde o částku do dvou dolarů a poštou vrátit špatný výrobek je nesmysl, co se stane ,když jsem odmítl rozhodnutí ali a poslal jsem nové fotky důkazy ? jak mám postupovat? mám přijmout jejich rozhodnutí?
—————
vysvětlení objednal jsem si zboží s eu plug , eu zástrčkou, poslali mi zboží které nemohu používat protože ho prostě nepřipojím do zásuvky,- This topic was modified 5 years, 4 months ago by xondra.
07/08/2018 at 8:49 #8930Český AliexpressKeymasterdobry den poslete nam prosim odkaz na aliexpress na dane zbozi. podivame se nato
07/08/2018 at 11:05 #8949xondraParticipantposílám odkaz, tam slibuje výrobce eu zástrčku zaslal, england ne eu zástrčku,
zamítl jsem ali proposal , a znovu napsal výrobci,
nabídl jsem mu že si koupím eu plug za 0,5 dolaru a on odečte cenu 0,5 dolaruon odepsal
yuzhi bai
18/08/06 20:15
we will check it asapthe description was an EU plug, you can have 5typ plugs on the photo, it’s important what we send it to what part of the world,
the plug eu eu is eu,adapter eu cost 0.5 $, i buy this adapter on ali, and you return me 0,5$,?
Me
18/08/06 02:53yuzhi bai
18/08/06 02:07
u do not see the description and the pic before u buy ?07/08/2018 at 14:12 #8953Český AliexpressKeymasterNa vasem miste bychom misto domluvy s prodejce otevreli spor a trvail na vracnei cele castky. Vyrobek prece bez prevodniku nemuzete pouzivat. Zadejte o celou castku na vraceni, bez zasilani zbozi zpet. Neni uplne vhodne dokupovat si dalsi prevodnik, ktery vas bude obtezovat pri kazdem pouzivani.
Dle linku to vypada jako chybu na strane prodejce ne Vasi. Zadejte v chatu s prodejcem, at vam zasle novou, spravnou.
08/08/2018 at 8:38 #8955xondraParticipantděkuji za odpověd, mezitím prodejce nereaguje a ali rozhodl tohle
AliExpress: Your dispute order has been closed
———————————————————————————————————-
Dear martin koplik,Regarding to your dispute about the order(order ), we have made the following mediation.
Result:Refund: USD 0.00 ,no need to return goods (if there is a refund,normally buyer will receive the refund in 3-20 business days)
Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further
Refund: USD 0.00 ,no need to return goods (if there is a refund,normally buyer will receive the refund in 3-20 business days)
Dispute Reason:
counterfeit goods
Status:
Dispute Finished
Refund Only US $ 0.00
Reminder:
You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.
Appeal If you are not satisfied with the result of your case or the way we have handled it, you may appeal within 7 days.je tam možnost
DISPUTE SURVEYmám pokračovat spor? co se stane ? mám rezignovat?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.