Přidej recenzi

Balík odeslán zpět k prodejci – FedEx

Označeno štítky: , , , , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 diskutujícího) se naposledy zapojil uživatel  pajmis a poslední změna proběhla před 1 měsícem.

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)
  • Autor
    Příspěvky
  • #148740

    pajmis
    Účastník

    Ahoj,
    objednával jsem cca před měsícem produkt za 3 500 + 300 poštovný. Po měsíci koukám na tracking, kde balík je a zjistil jsem, že balík dorazil do Prahy a po 14 dnech odcestoval zpět do Číny. Kouknul jsem do chatu, kde jsem měl zprávy od prodejce, že mu mám dodat kontaktní informace (číslo/email), aby mě mohl kurýr (FedEx) kontaktovat a balík doručit. Nikdy mi ještě při doručování balíku z Aliexpressu nevolali. Bohužel chat na Aliexpressu nesleduju, a tak jsem o urgenci od prodejce nevěděl.

    Po komunikaci s ním a s FedExem to skončilo tak, že na balíku bylo neúplné číslo, já prodejci neodpovídal, a tak mu balík poslali zpět. Prodejce řekl, že se mě snažil kontaktovat, že je to moje chyba, měl velké výdaje na dopravu, a že si mohu zboží objednat znovu. S tím bych souhlasil a byl jsem ochotný zaplatit i nějaké to poštovné navíc/znovu. Jenže když jsem se zeptal, jak mi vrátí peníze za první nedoručený produkt (ne za dopravu), napsal mi, že náklady na dopravu jsou vyšší, než zisk z prodeje a proto nechá zboží propadnout přepravní společnosti a nic mi nevrátí. Takže teď nemám ani produkt ani peníze.

    Moje otázka tedy je, mám otevřít spor? Je šance na nějaký úspěch v případném sporu? Máte nějaké rady/tipy? Díky moc.

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.