baterie

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #2466
    Martina
    Member

    Dobrý den.
    Prosím Vás, jak mám pokračovat když máme nefunkční zboží a prodejce nekomunikuje, a čas na spor už vypršel. Poradí mi tu někdo?

    #2469
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    když zboží přijde, je třeba ho nejdříve vyzkoušet a až poté potvrdit přijetí zboží. Ona ochranná doba neslouží pouze pro doručení zboží, ale také pro jeho vyzkoušení. Po potvrzení zboží máte ještě 15 dnů na otevření sporu. Když i těchto 15 dnů vyprší, spor již otevřít nelze.

    #2471
    Martina
    Member

    Dobrý den. To jsme vše udělali, vyzkoušeli vše šlo jak má, ale po druhým zapnutí už nefungovala a spor nám už vypršel. odvolání nikde 🙁

    #2473
    Iveta
    Keymaster

    Ano, to je riziko nakupování z Aliexpressu. Výhodná cena někdy zboží prodraží oproti zde koupenému se zárukou.

    #2474
    Martina
    Member

    A co mám tedy dělat teď? To se už nedá řešit?

    #2476
    Iveta
    Keymaster

    Ne, pokud s Vámi prodejce nekomunikuje, tak se to nedá nijak řešit.

    #2483
    Martina
    Member

    Pán chvíli komunikoval, ale tak jak kdyby se po něm slehla zem. 🙁

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password