Přidej recenzi

baterie

Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Martina a poslední změna proběhla před 2 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (z 7 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2466

    Martina
    Uživatel

    Dobrý den.
    Prosím Vás, jak mám pokračovat když máme nefunkční zboží a prodejce nekomunikuje, a čas na spor už vypršel. Poradí mi tu někdo?

    #2469

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    když zboží přijde, je třeba ho nejdříve vyzkoušet a až poté potvrdit přijetí zboží. Ona ochranná doba neslouží pouze pro doručení zboží, ale také pro jeho vyzkoušení. Po potvrzení zboží máte ještě 15 dnů na otevření sporu. Když i těchto 15 dnů vyprší, spor již otevřít nelze.

    #2471

    Martina
    Uživatel

    Dobrý den. To jsme vše udělali, vyzkoušeli vše šlo jak má, ale po druhým zapnutí už nefungovala a spor nám už vypršel. odvolání nikde 🙁

    #2473

    Iveta
    Klíčník

    Ano, to je riziko nakupování z Aliexpressu. Výhodná cena někdy zboží prodraží oproti zde koupenému se zárukou.

    #2474

    Martina
    Uživatel

    A co mám tedy dělat teď? To se už nedá řešit?

    #2476

    Iveta
    Klíčník

    Ne, pokud s Vámi prodejce nekomunikuje, tak se to nedá nijak řešit.

    #2483

    Martina
    Uživatel

    Pán chvíli komunikoval, ale tak jak kdyby se po něm slehla zem. 🙁

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (z 7 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.